Sigga Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Hver gang jeg spiller CS og har spillt på en server i ca 10 min, fryses spillet og feilmeldingen WARNING: connection problem opp. Har 704/128 linje. Rates er 101/101/25000. Har søkt mye på google men ikke funnet nåe ordentlig svar. HAr prøvd å innstalere Steam på nytt,, uten at det har hjulpet. Har vært sånn siden jg begynte å spille CS. Håper folk kan hjelpe!
eQunix Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 -OFFTOPIC- Har du Telenor så har du vel sannsynelig vis blitt oppgradert til 2mbit nå det har jeg hadde 704 kbit før
Sigga Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Nei,har ikke telenor..Men noen som vet svaret på problemet mitt?
magh Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Har du prøvd å sette ned rates? Skjer dette kun på èn bestemt server?
ophylicious Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Rates har ingenting med server connection å gjøre. Desverre vet jeg ikke hva problemet er. Dette var i vertfall en merklig situasjon jeg aldri har sett eller hørt om. Men det kan jo være at du faller ut av i-netten eller at nettverkskortet ditt ikke er helt som det skal. Kan for den del være modemet eller noen andre ting
Xer0 Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 eller hvis du kun spiller på en server, så kan den være ganske ustabil
Sigga Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Skrevet 30. mai 2004 Har du prøvd å sette ned rates? Skjer dette kun på èn bestemt server? Desverre vet jeg ikke hva problemet er. Dette var i vertfall en merklig situasjon jeg aldri har sett eller hørt om. Men det kan jo være at du faller ut av i-netten eller at nettverkskortet ditt ikke er helt som det skal. Kan for den del være modemet eller noen andre ting Har prøvd alt innen rates og slik og det skjer på alle serverne jeg spille på. Må vel være modemet eller nettverkskortet som proxymus sier. takk for all hjelp
eniac Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 har samme problem... har du nexgentel?? tror det kan ha med feil på routern eller no
Hellslayer Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 hva faen er spyware?? Ro ned språket litt a Svar på spm kan du finne på Google, og siden jeg er så snill så har jeg alt funnet litt for deg her
Sigga Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Leste i på forumet på steampowered.com at det kanskje hadde noen med cd-keyen og gjøre... Så hvis det er noen som vil bli med på en liten test der vi byttelåner Steam accountene våres så send meg en PM
krister4 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 eg og får sånn connectio problem melding etter å ha spillt i 10 min... før eg får meldingen stopper spillet regelmessig i 5 sekunder.... har det med CD-KEYen å gjøre dette her...? Noen som har klart å fikse dette problemet?
Left Blank Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ok, fryser hele spillet i noen sekunder her og der? Det er et problem i den seneste updaten med at hvis servern kjører linux så fryser alle på servern. Du la ikke merke til om andre sa "faen til lagg" etc eller om det skjedde med alle de andre etter at det gikk tilbake til vanlig? Og, disconnecta du fra serverne det skjedde på mens hele spillet stoppet? I så fall kan jeg da konstatere at det er servern sin skyld. Spill på wazelin ellerno til valve har fiksa problemet.
Sunshine:) Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hver gang jeg spiller CS og har spillt på en server i ca 10 min, fryses spillet og feilmeldingen WARNING: connection problem opp. Har 704/128 linje. Rates er 101/101/25000. Har søkt mye på google men ikke funnet nåe ordentlig svar. HAr prøvd å innstalere Steam på nytt,, uten at det har hjulpet. Har vært sånn siden jg begynte å spille CS. Håper folk kan hjelpe! Hmm...Merkelig at det bare er meg som har fått det for meg at det er serveren som klikker Har alltid trodd det, fordi flere har sagt det, men... ?! Nå begynner jeg å lure om det heller er NextGentel sin skyld ?! Da må det i så fall være flere enn meg som kjører de sin linje på samma server. For det er alltid alle eller meg og noen til som "detter ut"....
entonic Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 jeg og sitter med nextgentel og har samme problem.
Swafty Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har Tele2 og har akkurat samme problem med timeout greiene mens jeg spiller...
-Teddy- Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Connection problem er morsomt... Tele2'en min detter ut når den føler for det den og... Har hørt at hvis noen har samme cd-key som deg og prøver å koble til en server så får du denne medingen. Jeg har KJØPT meg HL, kostet 110kr, og da har jeg egen CS key. Lurt det, hvis du digger CS... Bare glem cd-key generators og sider hvor det er postet cd-keys, de virker aldri, og hvis de virker er det enten brukt cheats, eller du har samme cd-key som 1000-vis av andre brukere. Så hvis du ikke har egen CD-key, så kjøp deg HL(1)
Swafty Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har kjøpt Half Life Generation 3. Der jeg fikk med alle Half Life spillene og CS. Kostet 230 kr. Men allikevel kommer det "connection timeout".
Left Blank Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 hvis folk hadde lest det jeg hadde skrevet hadde alt vært mye enklere. en gang til da i den forrige updaten til steam skjedde det noe med HL dedicated server kjørt på linux. wazelin hadde dette problemet og de løste det med og skifte tilbake til gammel versjon. men, mange servere har enda ikke fikset det, og derfor henger spillet seg nå. det er IKKE tele2 eller ngt eller noe, det er en bug i selve hlds softwaret. forhåpentligvis kommer valve med fix snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå