Redlight Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 (endret) Når jeg trykker på linker i ie åpnes dem minimert, jeg må høyreklikke og maksimere. I egenskaper har jeg satt ie til og alltid åpnes maksimert. Hvis jeg rezizer en link jeg åpner, åpnes alle andre linker i samme størrelse frem til jeg lukke ie. Så må jeg til å rezize igjen. Hadde vært fint om noen kom med et tips til hvordan jeg slipper dette. Edit: Skulle kanskje vært i programvare denne ^^ Endret 29. mai 2004 av Redlight
.V. Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Den enkle metoden: Last ned opera på www.opera.no Den andre metoden: Hold inn shift når du lukker IE, da husker den vindustørrelse.
Lautsprecher Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Den enkle metoden: Last ned opera på www.opera.noDen andre metoden: Hold inn shift når du lukker IE, da husker den vindustørrelse. Enda en "IE-SUXXOR-OPERA-RULZ"-tulling Du er vel av den typen som kjøper deg ny bil når den gamle punkterer?
.V. Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Ja, er faktisk en "IE-SUXXOR-OPERA-RULZ"-tulling. Men hva har dette med topic å gjøre? Jeg gav han faktisk et råd, men det så kanskje ikke du? btw, har ikke bil....
Cinet- Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 ((Enda en "IE-SUXXOR-OPERA-RULZ"-tulling)) Hva slags språk er dette ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå