Gå til innhold

Digital Impuls har åpnet i Trondheim!


Anbefalte innlegg

Digital Impuls har nå åpnet sin butikk i Trondheim, nærmere bestemt i Søndre Gate 24. Nesten nede ved fjordgata, ved innkjøringen til stasjonen.

Var innom der en tur i dag, og butikken så fin og ryddig ut. :)

De selger jo vanlige data-komponenter, men nest interressant er det at de selger mye av Microplexs sortiment over disk. :D

mange av kabinettene til microplex stod forresten utstilt. Masse Lian-Li, antec og flere..

Kult å kunne se kabinettene i virkeligheten!

Mye hadde de på lager også, kjekt alternativ til microplex som er rådyr på frakt. :thumbdown:

anbefaler alle å ta en tur og se, endelig har Trondheim fått en konkurrent til Datakjeden\komplett. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ålesund? Pøh, de åpner i Langtvekkistad før de åpner i Ålesund :p

 

Men jeg tar meg en tur oppover til Trondheim en tur snart jeg, skal bli artig å ta seg en tur innom og se.

Trur nok dei opna i Ålesund lenge før dei opnar i Surnadal iallefall...

Så klart de aldri kommer til å åpne i dette hølet av ei jordbruksbygd, men hvor stort bedre er Ålesund? Hvor mange innbyggere er det der? 20k elns? Mange steder som burde stått før Ålesund på lista er poenget mitt... :roll:

Lenke til kommentar

Velger å tro at kjeder som dette åpner der det er et marked for slike butikker, og da er ikke surnadal osv noen plass å åpne. Tatt seg ut emd en data butikk iMeråker eller lignende plasser der det bor lite med folk. Jeg har sansen for digital impuls da de fører det microplex har og samtidig har anen relevant hw. Slipper å stå i kø er også et +.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...