aDamas Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Hallo. jeg har et Abit IC7 MAX3 hovedkort som jeg satte opp med en vapochill i går. jeg fikk fin overklokking osv. gikk å la meg og sto opp også starter jeg pcen opp men det kommer ikke noe bilde. pc'en starter med alle vifter alt durrer osv.. vapochillen kjøler ned til -21c har testet å starte pc'en uten vapochillen koblet i (Strøm direkte til hovedkort, ikke igjennom Chill Control), men samme afeilen da og. Er frustrert, hovedkortet piper ikke eller gir fra seg noen feilmeldinger fra lydkortet på hovedkortet..... Hva skal jeg gjøre?
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Er AGP bussen blitt overklokket kan skjermkortet ha hengt seg. Prøv å ta det ut og sett det inn igjen . ..
aDamas Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Vi har låst AGP/PCI på 66/33 skal prøve å ta ut og inn skjermkortet nå Takk for at du svarte så fort
aDamas Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Nope ingenting med skjermkortet.... :-/ Hva kan det være?
Moltrez Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Kanskje dumt svar, men skjekk at skjermen funker, kanskje det lyna mens du lå å sov ?
aDamas Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Hehe. har sjekket det. testa med 2 andre skjermer.
ExTerminator Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Regner med du har prøvd og nullstille BIOS..? Tatt av batteriet i en stund, eller brukt jumperen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå