zaico Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) Nå er det vel ganske mye som går under multimedia (multimedium). Men så etter jeg postet at o-haavard skal bruke maskinen til 3D rendering i skolesammeng, og da er nok p4 pr dags dato det beste valget. 1ghz HT kan oppnås i dag med overklokking, men man kan nesten nå 1ghz FSB med p4 også. Er vertfall ikke tvil om at nvidia er rette veien å gå når det gjelder grafikkort, pga overlegen opengl ytelse. Endret 28. mai 2004 av zaico
Lucas Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) jeg skal ha akkurat samme skjermkort som deg og skal også bygge pc'en selv ! skal ha en MIST 480wat psu ! det burde være nok *edit for å se spesifikasjoner av min pc se Her Endret 28. mai 2004 av Lucas
zaico Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 jeg skal ha akkurat samme skjermkort som deg og skal også bygge pc'en selv ! skal ha en MIST 480wat psu ! det burde være nok *edit for å se spesifikasjoner av min pc se Her Heftig pc du skal ha.. Mist psuen holder i massevis.
Coffie=JavaCode Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Tror han mente G(Hz)... Den tenkte jeg ikke på. Det er nok det ja. Den var egentlig ganske fiffi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå