mutamata Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 jeg skal til frankrike i sommer og da tenkte jeg kanskje å kjøpe noe data utstyr nedi der. er det noen som vet hvor mye pris forskjell det er nedi frankrike i forhold til i norge?? hadde vært fin med svar før 19.juni for da drar jeg.
Bushnell Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 priser er vel stort sett det samme tror jeg. de virkelige forskjellen finner man vel i japan osv
sim Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Tror ikke Norge er så dyrt land når det gjelder elektronikk i forhold til andre europeiske land, det er iallefall ikke store forskjeller mellom Norge og Danmark. Men som sagt, jeg tror, er langt fra sikker. Det som er smart er å sjekke prisene på ting du kunne tenkt deg i Norge, før du reiser. Så kan du sammenligne når du kommer til Frankrike, og eventuelt kjøpe . Frankrike er forresten et nydelig land, gled deg .
It's me Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Priser i et annet land er ikke "annet om hardware". Stenges grunnet feilposting.
Anbefalte innlegg