do77re Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Det er et hinder i obsticle course du klatrer opp en en vegg og over noen bjelker og opp til toppen for å klatre ned nettet, tredje eller fjerde hinder han sier: get up that wall over the beens and down the net. da jeg gjør dette stopper kapteinen og sier dett e er ikke millitær måte. er det noe spesielt jeg må gjøre det??
rob|n Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Har du ryggen til når du skal ned nettet ? Du er nødt til å rygga mot nettet for at den skal klatre...
do77re Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 det som skjer når jeg klatrer ned med ryggen til er at han ikke godtar det. not army way. er det noen spesielle knapper man må trykke på?
do77re Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 jeg har prøvd å hoppe utfor, har du klart det med å hoppe utfor??
The_evil_blue_toad Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Hvor kan jeg laste ned americas army? Vil helst slippe å melde meg inn i noe.
MrLee Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 (endret) jeg hoppa bare utenfor ja, fikk den derre "feilmeldingen" etpar ganger, men etter hvert så går det err, med "hoppe utfor" mener jeg at du bare går utfor...altså, ikke klatre ned, men sørg for at du ikke kommer for langt frem, og hold deg innenfor den "banen" du har fått tildelt..(Midten hvis jeg ikke tar helt feil) Endret 29. mai 2004 av MrLee
rob|n Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Eg har aldri hatt noke problem med det der, det skal gå vist du snur deg og rygger ut mot nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå