Stoltenberg Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Dette har gitt meg magesår: Når jeg prøver å gå inn på diverse sider, f.eks sol.no eller imdb.com, så insisterer opera på å kontakte de overnevnte reklame-serverne FØR den laster resten av sida. Dette tar en EVIGHET, og jeg skjønner det ikke. Jeg har prøvd å deaktivere cookies med varierende hell. Det viser seg at mange sites som jeg bruker krever cookies, så dette er nok uaktuelt. Jeg prøvd å tatt disable på 3rd-party cookies uten hell. Noen som veit hva jeg kan gjøre?? "The fastest browser on earth" er tapt.
Loomy Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) Bruk heller Mozilla Firefox og innstaller AdBlock extension. VG og diverse andre nettaviser ble faktisk leselig etter at jeg installerte den Endret 28. mai 2004 av Loomy
pekle Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Kva slags setting har du under Preferences ->Windows ->Loading? Om du har "redraw when loaded" kan sikkert slikt skje. Det har ingenting med cookies å gjere, men "Max total connections" kan også ha noko å seie
Zpeef Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Se denne tråden: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=249951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå