Gå til innhold

De beste mobilsidene

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet dette er en eldgammel tråd, men jeg har foreslår å oppdatere artikkelen litt, men noen flere sider:

www.club-sonyericsson.com --> Produktsider for alle aktuelle SE-mobiler, samt artikkler om rykter og et forum for SE-mobiler.

www.mobilmania.cz --> Selv om språket er uforståelig for de fleste er det nesten alltid live-bilder av nypresenterte mobiler (slik at man ikke bare trenger å se presse-bildene) og mobiler allerede på markedet.

--

Innenfor produsentene bør dere også legge linker til Alcatel sine sider.

Endret av arehei
  • 3 uker senere...
Skrevet

og hva med Club SonyEricsson og Mobilmania som jeg foreslo?

Har et utmerket forum og noe nyheter.

Det må vel sies å være helt feil. Et forum er ikke bra bare fordi det har 234346 forum-seksjoner.

Skrevet (endret)
Har hatt en oppussing i tankene en stund nå, så hvis det er flere som ønsker å komme med forslag, så er det bare å fyre løs.

Hva med min side, imobilia.org? :blush:

edit: er kanskje litt for nyoppstartet... vet ikke jeg

Er forøvrig enig med arehei om at xmobil.no ikke har et utsøkt forum.

Endret av INGaR
Skrevet

Her er det enda en side som har nyheter om mobiltelefoner. Den siden heter www.mobilforum.net Denne siden skriver om de mobiltelefonene som kommer og de som er nå. og kanskje noen rykter om mobiltelefoner.

• 1 år senere...
Skrevet

I anbefalingen over skandinaviske mobilsider savner jeg den danske utgaven av mobil. På www.mobil.nu presenteres bl.a. tester som den svenske utgaven ikke har.

Skrevet

Under spesialiserte sider savner jeg www.unlock.no

www.windowsmobile.no kunne også vært med.

www.engadget.com er ofte siden man går til om man skal ha de nyeste nyeste nyhetene, også om mobiler. Bør nevnes.

Men fin oversikt :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Fint om senere forslag også legges i denne tråden så jeg vet hvor jeg har dem! Skal oppdatere artikkelen imorgen, så sørger vi for at flest mulige forslag kommer med! :)

• 10 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...