tek73 Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 2 støtte! skulle bruke nerovision til å brenne en vcd av en mpeg fil. Kom opp en "kryptisk" melding om at mpeg2 kodeken var lisensiert og kunne kjøpes for 24 dollar på en bestemt side. betyr dette at jeg ikke kan brenne filmen eller har noen gode råd ??.
WildOne Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Du kan også convertere filen om til en vanlig brennbar mpeg fil hvis du vil. Bruk google.com og søk etter programmer. Dessuten er dvdrhelp.com det beste stedet for konvertering/brenning osv.
EssspeN Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hei, Det de sier over er feil. Det er ingen lisens på å brenne VCD. mpeg2 som du refererer til over er SVCD.. Det er nero's Super Video Cd plugin som koster penger. VCD er mpeg1. Det spørs litt hva du skal gjøre, men det er et tonn av muligheter for å få dette til å fungere. www.vcdhelp.com
tek73 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Jeg skal brenne en gammel film på en 900 mb plate og formatet er mpg2.
b-real Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Dette problemet gjelder når du bruker Ahead Nero. Og Ahead Nero er software og skal ligge under programvare og ikke lagringsmedier.
WildOne Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hei, Det de sier over er feil. Det er ingen lisens på å brenne VCD. mpeg2 som du refererer til over er SVCD.. Det er nero's Super Video Cd plugin som koster penger. VCD er mpeg1. Det spørs litt hva du skal gjøre, men det er et tonn av muligheter for å få dette til å fungere. www.vcdhelp.com LOL Jeg vet utmerket godt hva jeg snakker om, og det du sier er også riktig. MEN - jeg har rett i at man kan finne programmer som kan konvertere over til en vanlig mpeg fil. Det er også unødvendig å sette inn den samme linken jeg allerede har plassert i mitt innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå