Gå til innhold

R9200A256Mb er det suxent?


Føss

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en pc i påskeferien, som "hele familien" skulle bruke... og brderen som insisterer på at han kan mye mer enn meg sørget for at jeg/vi kjøpte et radeon 9200 atlantis 256 mb, etter som jeg har sett at andre radeon kort er dårlige med 256 mb ville jeg at jeg/vi ikke skulle kjøpe det, var det dumt å kjøpe det?? jeg syntes ikke det er så noe særlig bedre enn på den andre PCen som har hercules 64mb, men den nye har jo bedre HW av ald det andre oxo... så var det helt dust å kjøpe den med 256 mb som jeg tror??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte ett r9200 256mb skjermkort for to uker sidn, har ikke sett ett glimt av ett godt skjermkort ennå.......kjøpte meg far cry, så PC'en min skulle få seg noe å bryne seg på....funka ikke med værst grafikk og oppløsning....enkelt og greit...ett dritt kort!!!

 

nå er jeg på utkikk etter ett nytt kort, det står mellom r9800XT, X800, gf6800...hvilket bør jeg velge , med tanke på far cry og andre spill???

Lenke til kommentar
jeg tror ikke du hadde fått så utrolig stor forskjell om dere hadde valgt 128mb. for 9200 er jo generelt ganske dårlig, har jeg fått med meg

128MB versjonen hadde mest sannsynelig vært merkbart raskere og billigere enn 256MB versjonen.

jeg vet jo at det er raskere med 128mb, det jeg skulle fram til var at 9200 sucks, og at det greier ikke å kjøre flere spill på høyere oppløsning enn det 256-kortet greier..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...