Gå til innhold

X800 PRO ankommet @ komplett.no!!

Kasp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Til alle dere som skriver at dere ikke forstår hvorfor noen bruker 4000kr på x800pro!

Hva i all verden gjøre dere på en post som det står X800por ankommet komplett?

Aner jeg et hing av sjalusi her? ;)

Nei. Kunne godt ha kjøpt kortet, men det er jo ikke noen spill som virkelig trenger det nå. Doom3 kommer ikke enda, halo2, hl2, thief3 etc.

Skal ikke ha nytt kort før til høsten, som betyr at jeg sparer en del pæng som jeg da kan bruke på noe annet hardware.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TDK!

Har du en rich onkel elns over der i statene eller får du webshoppen til å shippe hit i nor?

Er kanskje litt penger å svare vett og da må man benytte sjansen

HEHE!

Det verste er at jeg faktisk har en onkel som jobber delvis i USA!

Jeg bestiller kortet til adressen til jobben hans og når han skal ned dit neste gang om et par uker tar han det med seg (smugler det med seg :devil: )....

Får det til 3500kr ;)

Skrevet (endret)
Nei. Kunne godt ha kjøpt kortet, men det er jo ikke noen spill som virkelig trenger det nå. Doom3 kommer ikke enda, halo2, hl2, thief3 etc.

jeg er glad noen kjøper det tidligt jeg... hvis ikke hadde ikke prisen sunket til høsten!! 

Sory noe er galt med quoten som jeg ikke for rettet på!

(svarte!, neste setning hører ikke til her!, den er ikke quota i orginalen, merkelig!)

Skal ikke ha nytt kort før til høsten, som betyr at jeg sparer en del pæng som jeg da kan bruke på noe annet hardware.

Pris kurven har vært fast vært eneste år. Har du først kjøpt et topp kort for du et tap på 1500 - 2000 om du selger 1mnd før det nye kommer.

Slik har jeg holdt på siden 9700 pro, om du venter på at de nye topp kortene skall bli billige, er ditt gammle toppkort meget billig ;) , om du ikke er hypp på å lure noen, som ikke jeg er.

Ganske logisk tråd er det ikke?

Endret av simalarion
Skrevet

uff, jeg også bestilte det nå nettopp, en hel data. :laugh:

Har bare venta på skjermkortet nå, så nå var alt inne på lager. Men jeg avbestilte, snart sommer ;) Jeg kjøper heller socket 939 til høsten....med X800XT.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...