runela Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Noen som har erfarin eller som kan svare meg om denne rammen duger? Den var jo billi da http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=994...lAction=details Eller burde jeg kjøpe twinmos?
Pop Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Har brukt Apacer i over 3 år. Virker utrolig stabil og bra kvalitet. Er neppe den beste ramen om du vil overklokke mye, men for moderat klokking er de meget bra.
Spirre Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 apacher er ok de ja, men de blir nesten aldri anbefalt her inne, så jeg tipper de ikke er noe spes bra til overklokking og hardkjøring men hvis du bare skal bruke de i default speed så gjør det egentlig ikke så mye åssen ram du kjøper, da er timings mer viktig, ocz har noen med 2-3-2-5, men de er jo litt dyrere igjen, det er egentlig opp til deg og ditt bruksområde (og ikke glem hva lommeboka mener)
runela Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 E skal kjøp ram før at e skal få mer flyt i bf vietnam og raskere loadinger.... tror dere denne funker til bruk i spill?
Spirre Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 all ram funker i spill, og det lureste er å kjøpe mer av samme type som du allerede har, for å unngå diverse problemer som kan oppstå
runela Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 (endret) all ram funker i spill, og det lureste er å kjøpe mer av samme type som du allerede har, for å unngå diverse problemer som kan oppstå desverre kjøpt e min ram for et år siden.. de har ikke den lenger... men d er twinmos og 3200 og 512 ram.... så e trur vell apaser sin ram må funk i lag me den da Endret 26. mai 2004 av Zx45
Spirre Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 joda den funker sikkert, men det er fremdeles lurest å kjøpe en som tilsvarer den du har, og twinmos varierer ikke mye på rammen sin pcutstyr har en twinmos pc3200 512mb inne til rett over 800kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå