Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Chess

 

Ville bare informere Dere som er spesielt aktive vedrørende meninger om oss som driver med mobiltelefoni!

 

Chess vil selvfølgelig svare alle nye aktører, Dette gjelder også Talkmore.

 

Takker for alle positive og negative innlegg som skrives om oss, noen er riktignok ikke helt sanne, men alle er vel kjent med at mange bransjefolk også legger inn ett og annet på slike sider.

 

Ble oppfordret av en Chess kunde å se på denne siden, og er imponert over hvor bra dette mediet ser ut til å fungere.

 

Vedrørende forbedringer, har Chess enda mange områder som vi skal bli mye bedre på, men vi har nå eksistert i 2 år, og faktisk blitt kåret til Norges Beste Merkevare innen Telecom (fra Norsk Kundebarometer)

 

Dette har vi alt å takke våre kunder for!

 

Som til stadighet gir oss feedback på hva vi gjør riktig og hva vi bør skjerpe oss på!

 

Vil i fremtiden også ta en titt innom denne side for å få med meg hva som sies om oss.

 

Idar Vollvik

dir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag, Vollvik!

 

Flott at du tar turen innom, selv om det var midt på natten! :thumbup: Det vil nok være en lur ide å være tilstede nå og da, både for å bekrefte og avkrefte endel sannheter og usannheter. Men pass på post-counten din - vi vil heller at du driver Chess-butikken ordentlig enn at du bruker all din tid her inne! :green:

 

I tillegg vil du jo komme i direkte kontakt med mobilbrukerne - og noen av oss er også svært interesserte i alt som har med mobiltelefoni å gjøre. Kanskje du endog kan snappe opp noen ideer her som gjør Chess enda bedre? Og muligens bedre enn de andre aktørene i markedet? :hmm: Fornøyde kunder er gull verdt, og de vil anbefale det samme til 5 andre, men 1 stk misfornøyd kunde sprer sin misnøye til minst 20 andre.

 

Jeg tror neppe NetCom, Telenor eller noen andre aktører vil benytte seg av muligheten til å være tilstede her og i direkte kontakt med mobilbrukere... så her har du faktisk et unikt barometer du kan bruke.

 

Jeg ser frem til hva slags tilbud dere kommer med for å svare Talkmore, for de er faktisk billigst* i landet med unntak av Teletopia.

Kommer dere med samme tilbudet, så vil jeg heller være kunde av Chess :green:

 

* Fra et annet innlegg jeg skrev:

telepriser.no ser det ut til at Talkmore kun blir slått av Teletopia (jeg prøvde med 60 minutter ringetid pr uke, fordelt på 20 samtaler, 50% på dag/50% på kveld, samt 30/70 fordeling Netcom/Telenor, og 100 sms pr uke)

 

1. Teletopia T3 Prelaunch: Kr. 465,26

2. Talkmore: Kr. 525,46

3. Combitel Pluss Anno: Kr. 543,70

4. Chess King: Kr. 544,40

5. Chess Move: Kr. 567,36

 

Dermed er Talkmore faktisk billigst i Norge med dette forbruket, om man ser bort fra Teletopia som opererer kun i Oslo-området. Om man øker forbruket DRASTISK, så vil Teletopia, Combitel Pluss Anno og Chess King/Move bli marginalt billigere.

 

Noen spesialtilbud til forumbrukerne? :dribble:

(Den som ikke spør får heller ikke noe, så det er verdt forsøket) :p

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Nå er det bare å håpe at det faktisk var Idar Vollvik som skrev innlegget og ikke en fjortis med dårlig humor. Det er litt for mange av de rundt omkring på forumet her... :-(

 

Uansett tror jeg chess kommer til å svare. Kanskje med å fjerne chess connect, sette ned månedsprisen på move til 9 kroner og sette ned sms-prisen til 44 øre?

Bare mine spekulasjoner...

 

Chess buisiness og king kommer vel kanskje til å få litt lavere månedavgift også? Nå begynner "krigen" tror jeg :-)

 

Bare for morroskyld var jeg innom www.telenormobil.no og sjekket priser der, mange år siden sist. Lurer på hvor mange som har Privat abb? 49 i mnd, 1,99 pr min (+0,55 for annet nett) og 0,69 for melding. Høres ut som en veldig dårlig deal.

 

EDIT: Kom over denne artikkelen på Itavisen.biz. Ser ut som chess nå kommer med noe liknende Talkmore.

Endret av skjelsba
Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26/05/2004 : 12:30

Bare for morroskyld var jeg innom www.telenormobil.no og sjekket priser der, mange år siden sist. Lurer på hvor mange som har Privat abb? 49 i mnd, 1,99 pr min (+0,55 for annet nett) og 0,69 for melding. Høres ut som en veldig dårlig deal.

 

 

Det er nok en god del enda! De som ikke tenker på hvilket abb som er billigst og de som alltid har hatt Telenor for det er så trygt å godt! Akkurat som bestemors kjøttkaker! Ja noe i den duren! Mange som går i nærmeste butikk og kjøper telefon med abb uten å tenke på å sjekke prisene først! VEt om mange mange som ikke vet at Tele2, Chess osv selger billig abb. Mange som ikke vet hva Chess er engang!

 

 

Nå er det bare å håpe at det faktisk var Idar Volvik som skrev innlegget og ikke en fjortis med dårlig humor. Det er litt for mange av de rundt omkring på forumet her... :-(   

 

Hvis vi lurer er det bare å ringe ham, ikke sant? ;)

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
... Nå begynner "krigen" tror jeg :-)

EDIT: Kom over denne artikkelen på Itavisen.biz. Ser ut som Chess nå kommer med noe liknende Talkmore.

Hvis Chess kommer med et tilbud som er like godt eller bedre enn Talkmore sitt tilbud, så vil jeg bytte til Chess. :green: Kjekt med 14 dagers angrerett...

 

Men når kommer Stjelenor og NetCom på banen? De kan umulig sitte å se på at kontantkortkundene og andre flykter over til konkurrentene, som tilbyr så billige priser.

 

EDIT: Ser ut til at mine spådommer blir en realitet fortere enn jeg trodde... :wee:

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Hei IDAR!!!

 

bra du tok deg tid til å besøke oss her på forumet! og at du tok imot beskjeden/invitasjonen jeg sendte deg , om at du burde ta en tur hit på amobil!

 

her kan du lære mye forstår du, og virkelig bli kjent med dine kunders tanker og meninger.

 

Hilsen Janne.

Bra du er her fortsatt også, Janne ;)

Lenke til kommentar

Melding til Idar Vollvik: Det er veldig bra at dere reagerer raskt på konkurranse i markedet, og det er en av grunnene til at jeg er "King" kunde hos dere i dag. Men nå vurderer jeg å bytte abonnementtype, enten til deres nye abonnement, eller til Talkmore. Det som avgjør (forutsatt ellers like priser ift. Talkmore) vil faktisk være prisen på GPRS, der forskjellen mellom Chess (60 kr pr MB) og Talkmore (15 kr pr MB) er veldig stor. Har dere noen planer om å gjøre endringer på dette området? Ved aktiv surfing vil jo det være en del kroner det er snakk om...

 

Rune

Endret av Rune007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...