O D D Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 har et problem, har internett fra Telenor, men når jeg er inne på DC++ fungerer den kun i passive mode, i active mode får jeg ingen søkresultater opp:S:S noen som kjenner til dette problemet??
lostone Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 trur du må være firewall-løs og ha ip`n din skrevet inn på options greia
SS7 Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Du må som sagt slenge den eksterne ip'en din inn i options et sted og route all trafikk fra portene DC bruker (husker ikke hvilke) til din interne IP. Evt bare sette opp din maskin som en dmz host.
Tiesto Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Er det adsl du har?har du det nye speedtouch modeme fra telenor i så fall er det innebygd brannmur i det og routher. sett modemet i bridge. vist du har det modemet.
Lacim Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 1) Route en port til deg selv. (Selv bruker jeg port 11XX) 2) skriv inn din eksterne IP i settings, samt den porten du har routet til deg selv.
O D D Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Er det adsl du har?har du det nye speedtouch modeme fra telenor i så fall er det innebygd brannmur i det og routher. sett modemet i bridge. vist du har det modemet. ja det stemmer, er det modemet der ja har akkurat fått det
O D D Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 he he er litt grønn på å route porter til meg selv, har heller ikke hørt om å sette modemet i brigde har NIS 2004 som brannmur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå