Gå til innhold

Vurderer Vannkjøling (montering, type?)


Anbefalte innlegg

Har lest ca 10000 mill posts nå ang vannkjøling >_<

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123974&cks=PRL

 

er vel det settet jeg sniffa på...

 

Så dette er hva jeg lurer mest på.. Hvordan ialle dager skal jeg få montert dette på vettig vis inni mitt Plexiglass kabinett?!

 

Og passer de sokklene på et P4C800 Delux-E kort (asus) ser det er mange sånne transformatorer (sånne batteriting som stikker opp) rett atmed cpuen... (Asus P4C800 D-E) Vil disse komme i veien for den cpu kjøler sokkelen????!!?!?

 

Hoved problemet er vel at jeg ikke har lyst å drite meg ut under installasjon, samt svi bort 3000spenn (35% av lønna mi!)

 

må ha bestemt meg snart, bestiller så fort så jeg bare klarer, får lønn den første arbeidsdagen i juni og liker at pakker venter på posten :)

 

 

!Ingen tilgjengelige i dag. 9 stk 2004-06-08 (ubekreftet)! NO! O_o whatever.

Endret av Niclas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viss du skal bruke 3000kr so anbefalar eg deg virkeleg å sette saman eit seii på www.microplex.no

Amen.

 

Eheim pumpe, AC vannblokk, Innovatek radiator, "Dual", Aquatube og bracket for "aquatube at". Hvis du har plass, da. Vet ikke hvor stort ditt kabinett er, men dette skulle passe dersom du har 2 5¼" brønner ledige. Hvis ikke er det bare å kjøpe den andre bracketen. Radiatoren er muligens litt stor. Du får se på hva de har :)

 

... Eller du kan finne på noe annet ;) Dette var bare mitt forslag.

Lenke til kommentar

For 3000 kroner kjøper du gjerne et selvsammensatt sett fra Netconnection i stedet ! 1000x bedre, og uten færimekk faktor ;) www.netconnection.no

 

Kan på det sterkeste anbefale "Ncool Rev. RBX vannkjøling" der.

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Viss du skal bruke 3000kr so anbefalar eg deg virkeleg å sette saman eit seii på www.microplex.no

Hadde heller satsa på et oppsett med DangerDen RBX fra netconnection.

Det er nettopp dette som er så sabla pent med forum!

 

Er knall at jeg blir opplyst om slikt :)

 

Men.

Jeg så litt på det Win Go kabinette (les litt lengre opp)

Jeg som har 2stk cd-rommer (ikke noe mer) vil da ende opp med 3stk ledig i det kabinette (pr dags dato har jeg plass til 6* 5 1/2 brønner-2 (som jeg bruker)

 

Men hvordan blir montering av vannkjøling i det kabinettet?? (2stk hdder, ingen floppy 2stk 5 1/2 ting)

 

Har sett masse vannkjølingsmaskiner med vannledninger hengende ut av maskinen osv osv... borring osv virker som et must...

Dette stemmer da elleR?

 

( ja går nok for denne løsningen fremfor lekeløsningen fra komplett)

Ncool Rev. RBX vannkjøling

 

noen som vet om de er meget sparsom på slangen eller om det går greit med så lite/mye slange rundt i det kabinettet (les lengre opp)

 

(kjøper for 4 tusen spenn.. bare 3 tusen opp til vappochill etc ^_^)

Lenke til kommentar
Hvis du bare skal ha det inni maskinen så tror jeg ikke du trenger mer slanger enn en 2meter, kanskje 3 hvis du har stort kabinett :p

Vil aller helst "bare" ha det inni maskinen... men er det ikke ganske stor radiator???

får alt dette plass inni stakkars "lille" Thermalcase WinGo V8000A??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...