Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"Cutte" Telenor linja til prosenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-11 17:17, wizkid skrev:

mr.a, du er naiv du. men uansett, til den som skrev det; nei jeg er ikke misunnelig, har 1040/550 kabel linje alene jeg :smile:


 

da er du kun ute etter å lage kvalm og oppfører deg som en dritt. Sånne trenger vi ikke her på forumt.

 

Når noen spør om noe er det svaret de er ute etter ikke kilometer der andre forteller om ting som ikke har noe med saken å gjøre, start da heller din egen tråd med "synes du det er dumt at noen deler ut båndbredden sin?" og se hvor mange negative svar du får.

Lenke til kommentar

Hvorfor begynner folk plutselig å bekymre seg over pengene til Telenor?

Dere burde være glade at noen utnytter Telenor litt, de utnytter jo oss...i høyeste grad.

 

Uansett tror jeg svært få her i forumet er berettiget til å komme med en moralpreken.

Så folkens, sleng Microsoft-lisensene deres på bordet, og alle orginal-CD`er til MP3`er dere har på PC`en deres....orginal-DVD`er dere har til DivX filene-deres, samt gjør rede for alt software på PC`en, så kan dere komme med moralpreken... :grin:

Lenke til kommentar

Kan alle moralister her som med hånda på hjertet kan si at de ikke har mp3, kopierte spill, divx osv rekke opp hånda?

 

Akkurat....

 

Les bak på filmer/spill/musikk og you name it som dere har lasta ned, og se om dere har lov til dette...

 

Alle har svin på skogen..

 

[ Denne Melding var redigert av: Kong_Tom på 2002-04-12 08:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 08:40, Kong_Tom skrev:

Kan alle moralister her som med hånda på hjertet kan si at de ikke har mp3, kopierte spill, divx osv rekke opp hånda?


Akkurat....


Les bak på filmer/spill/musikk og you name it som dere har lasta ned, og se om dere har lov til dette...


Alle har svin på skogen..



 

Amen

Lenke til kommentar

for det første: DU ER DUM! Du kan ikke del internett med naboen dah! I hvertfall ikke for 200,-! Det sier litt om iq'en til visse folk i denne verden, du kjøper gjerne den adsl'en til deg selv dah!

 

men uansett, spør deg rundt om på kundeservicen til telenor (men spør deg for diskret fordi man vet jo ikke om det du gjør er lovlig), gå på online.no og på kundeservice online chatm, der får jeg svar poå mine telehor problemer!

 

 

alexio

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-11 14:34, mr.a skrev:

Quote:


On 2002-04-11 08:46, OND.Amorphis skrev:

Er jo helt idiotisk å drive av å selge båndbredde fra sin egen ADSL linje som han har hos Telenor... står jo strengt at han ikke skal bruke noe båndbredde "uten for husets 4 vegger"! Pluss at han driver av å tar betalt for hele greia!

En ting jeg ikke skjønner er hva de tenker de som "kjøper" disse tjenestene av han! Han bryter da samtlige betingelser som Telenor har på ADSL privat.

Hadde muligens vært anerledes hvis han hadde hatt et bedrifts abonnement... men dette er til helt andre priser enn hva som er for private!


 

HEHEHE!! MUHAHA!! kort sagt: jeg gir **** i telenors patetiske dritt kontrakt. jeg deler så mye jeg vil. håper telenor går konk... da var det sagt
:grin:

 

switch? har en 3com switch, men er ikke denne til nettverks tilkobling?

 

men det krizzkrozz sa var ***** hjelpsomt, isteden for å prate om at det er ulvolig, hjalp han meg faktisk... veldig fint at det er noen som egentlig "hjelper" folk! nå har jeg fått satt opp "bandwith limiting". nabone har allerede sendt meg sms om at hastigheten er dårlig :razz:! jeg bare viser til den orginale kontrakten om 6,4kbs.

 

det blir faktisk penger ut av detta asså. nå har jeg en god del kunder som leier av meg. jeg har ikke penger til å betale denne linja ut av egen lomme vet du :sad:. vurderer tiscalis 2000 linje, nextgentel er ikke kommet til hokksund enda (som en eller annen antydet.)

 

 

Tror ikke du driter i det når Telenor står på døren med kabelen i hånda, og en advokat rett bak. I tillegg til at dette er strengt ulovlig vil du miste adsl'n din, og få en fin bot på kontraktsbrudd. Eventuelt hvis telenor er i humør, vil du få ettpar mnd bak gitter.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-11 19:19, JohnnyKnoxwille skrev:

Hvorfor begynner folk plutselig å bekymre seg over pengene til Telenor?

Dere burde være glade at noen utnytter Telenor litt, de utnytter jo oss...i høyeste grad.


 

akkurat det jeg ville si også, makan til idioter som protesterer. kjipe jævler som får et makt-kick av å skremme gutten... la han hjelpe oss alle til et mindre stjelehor monopol

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-11 19:19, JohnnyKnoxwille skrev:

Hvorfor begynner folk plutselig å bekymre seg over pengene til Telenor?

Dere burde være glade at noen utnytter Telenor litt, de utnytter jo oss...i høyeste grad.


 

akkurat det jeg ville si også, makan til idioter som protesterer. kjipe jævler som får et makt-kick av å skremme gutten :grin:

Lenke til kommentar

Meget godt tilltak. Linux og AMD starta sine karrierer som snøballer i helvete. Nå ler ikke M$ og Intel når de setter prisene sine lenger.

Blir morsomt om en stund, når trådløse nettverk tar av. Kan komme endel "lokalnett" og "spleiselag" tror jeg. I Blokka mi er det 84 leiligheter :wink:

 

MAKTA TIL FOLKET (og ja til kamuflasjefargede TPkabler, enn så lenge :grin: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...