Gå til innhold

Hvordan åpne en powerbook G4???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått en bulk i en powerbook g4 aluminium 12"...hvordan åpner jeg den???

har tatt ut alle skruene, men får den ikke opp....noen forslag...event. guider???

ØØøøhh...

 

Det er EKSTREMT mange forskjellige skruer det er snakk om her, altså... Man finner av og til japanske sider om japanere som har dristet seg til å skru opp maskinen og plukket ut delene, men det havner i samme WOW-kategori 105 år gamle indere som skriver lange kaste-dikt på riskorn med sine egne kjønnshår og blekk de har funnet på dynga.

 

Stay out of it, lever den inn.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du i det hele tatt tenke på å åpne den selv hjemme? Har du noe erfaring? Prøvde engang å rette ut en bulk i et videokamera jeg har, funket veldig dårlig for å si det sånn. Lever den inn slik torbx sa. Tror nok det ville være det lureste.

Lenke til kommentar

Fear not...Thunder is the man....bulken er fixa....måtte skru allt i 10000000000 biter....allt satt sammen funker 100%...tok bare 6 timer med intens skruing....fyyyyfaaa.... for en jobb...anbefales ikke....bulken var nede ved inntaket til strømforsyninga....fant en link med bilder som hjalp meg igang, men det var mye mere jobb en det ser ut til på bildene... http://www.kodawarisan.com/PowerBook/10.html

Lenke til kommentar
Fear not...Thunder is the man....bulken er fixa....måtte skru allt i 10000000000 biter....allt satt sammen funker 100%...tok bare 6 timer med intens skruing....fyyyyfaaa.... for en jobb...anbefales ikke....bulken var nede ved inntaket til strømforsyninga....fant en link med bilder som hjalp meg igang, men det var mye mere jobb en det ser ut til på bildene... http://www.kodawarisan.com/PowerBook/10.html

Alle skruene på plass igjen?

 

Sinnsykt godt gjort! Men nå er garantien din fucka, vit det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...