Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blod fra øyet?


Anbefalte innlegg

Det er sikkert flere år siden jeg spiste krutonger sist, men fy så gode de er... Jeg liker å knaske saus- og grytepulver, og det blir da selvsagt enda bedre hvis det er noe hardt i posen, ikke bare støv.. Velvel, i natt hostet jeg årets hostekule. Jeg trodde lungen var på vei opp, men nå har i alle fall de andre symptomene dempet seg. En litt merkelig sykdom jeg har pådratt meg :hrm:

 

Tilbake til off-topic... Sacred er et morsomt spill, men det er en del ting som irriterer meg etter at jeg har tilbrakt et par hundre timer foran Diablo 2 LOD:

- Itemtypene, -statsene og -navnene virker helt tilfeldige, i motsetning til d2x' ryddige system

- Boss-fiender og viktige kister (de som en finner innerst i en vanskelig hule e.l) slipper ikke bedre items enn en tilfeldig goblin

- En får ikke se hva slags utstyr hester eller medhjelpere har på seg, selv om en kan utstyre dem med sal, våpen, ol

- Hvis en setter seg på en tilfeldig hest en plass, er det ikke mulig å sette seg på hingsten en kjøpte for 10 000 :mad:

- En får horder med class-only items en ikke kan bruke, og det er tilnærmet umulig å finne flere items fra et set som passer til ens karakter-klasse (i alle fall foreløpig)

- Generelt litt rotete og virker uferdig

 

Likevel spiller jeg videre.. tror jeg har blitt litt hekta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du vondt i øyet, bør du alltid gå til lege. De fleste blødninger i øyet er et varsel om at noe alvorlig er i veien. Blødning i øyet gir sjelden smerte og er derfor lett å bagatellisere. Nedsatt syn er et symptom som alltid skal tas alvorlig.

 

Helgen eller dødsdømt? Kanskje begge deler? :p

Lenke til kommentar
Er jeg dødsdømt?

Nei, du har bare spilt litt mye data...

Forumbrukere uten legeutdannig bør ikke gi "medical advice".

 

Baldviking på dette forumet mener jeg har noe utdanning i helsevesenet, han kan kanskje gi svar men du bør selvsagt ta en tur til doktern. Øyne har du ikke mange av, er nok best å ikke ta noen sjanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...