Gå til innhold

Spørsmål om dc++?

Anbefalte innlegg

Skrevet

DC++ trenger ikke mye CPU kraft. Det bruker kanskje litt CPU kraft når det harsher de nye filene, men ellers bruker det kanskje 3-5% av min CPU kraft (amd xp2200+) med mange uploads og downloads

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen hubber som ikke krever at du deler noe?

Ja, det finnes noen, det er vel helst de mindre hubbene som ikke krever noen share.

Skrevet

Du kan jo prøve å komme deg inn på hubber hvor det ikke kreves noe share, og laste ned litt derfra, og så bygge opp nok til å komme inn på de større hubbene. Kommer vel litt ann på hva slags filer du er interresert i å laste ned da. Tror det er litt minde krav for stor share på musikk hubber enn filmer, spill o.l hubber.

Skrevet

Hmm.. ja, tror ikke du trenger no særlig stor share da, pleier selv å bruke en stor musikk hub hvor det bare er 3 gb minimum share, husker ikke helt hvor mye det trengtes på mange av de andre hubbene jeg har brukt. Er bare å sjekke i public hubs lista, å prøve deg fram å se hvilke du kommer inn på. Kunne ha gitt deg addressen til en eller flere hubber, men mener å huske at det ikke var lov her.

Skrevet (endret)

Får nok uansett skrapet sammen noen filer som jeg kan dele snart, hehe.

Er det noe spesielt jeg må huske på når jeg bruker dette programmet?¨

F.eks feller jeg kan gå i.

Endret av mr. fotball
Skrevet

Direct Connect hub-er er IKKE lov her ;)

Er ikke så vanskelig med Direct Connect, bare pass på at du er active for passive byr på flere ulemper som at du ikke kan laste ned fra alle og ikke kan søke.

Angående deling har jeg bare et råd, skaff deg noe å del...

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor du går for DC++? Det finnes mange klienter som er bedre en den og flere klienter som byr på den flotte funksjonen som gjør at du kan laste ned ulike biter av samme fil fra flere brukere samtidig.

Skrevet
Jeg har ikke bestemt me for DC++ enda, så jeg er åpen for andre forslag.

Hva er Peerguardian og RIAA?

Isåfall hvor får jeg tak i dette?

RIAA er slemminger :mad:

Skrevet

Ikke prøv å dele sånne ting som windows og programfiler mappene dine, samt installerte ting... De fleste hubber tillater ikke dette...

Skrevet (endret)

Ikke prøv å dele sånne ting som windows og programfiler mappene dine, samt installerte ting... De fleste hubber tillater ikke dette...

Har forstått at det ikke er så enkelt

Da jeg sa dette tenkte jeg på å få noe fra noen av vennene mine f.eks.

Endret av mr. fotball
Skrevet

En annen ting som ikker er lurt å dele er mapper hvor halvnedlastede file fra for eksempel kazaa, soulseek, winmx og lingnende. Noen hubber tillater ikke dette.

Skrevet

Du kan jo nedlaste Kazaa først og laste ned filmer derfra. Så kan du bare dele de og alt annet du laster ned fra kazaa. Det var slik jeg startet å bruke DC++. Jeg lasta ned filmer,mp3,spill etc fra kazaa lite. Og så delte jeg det i DC. Hadde bare 10 gb å dele i begynnelsen. Nå har jeg nesten 200 gb share :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...