goggys Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 DC++ trenger ikke mye CPU kraft. Det bruker kanskje litt CPU kraft når det harsher de nye filene, men ellers bruker det kanskje 3-5% av min CPU kraft (amd xp2200+) med mange uploads og downloads
mr. fotball Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 ok Takk for all hjelpen du har gitt meg
goggys Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Du bør bruke DC++ for noen hubber krever at du har DC++. for å komme inn.
mr. fotball Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 er det noen hubber som ikke krever at du deler noe?
goggys Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Hmmm..... Jeg er ikke helt sikker, men det er i hvert fall noen hubber som du bare trenger 1 gig på
Crisko Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 er det noen hubber som ikke krever at du deler noe? Ja, det finnes noen, det er vel helst de mindre hubbene som ikke krever noen share.
mr. fotball Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 (endret) grunnen til at jeg lurte litt på dette var, at jeg for øyeblikket har svært få "interresange" filer. Endret 25. mai 2004 av mr. fotball
Crisko Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Du kan jo prøve å komme deg inn på hubber hvor det ikke kreves noe share, og laste ned litt derfra, og så bygge opp nok til å komme inn på de større hubbene. Kommer vel litt ann på hva slags filer du er interresert i å laste ned da. Tror det er litt minde krav for stor share på musikk hubber enn filmer, spill o.l hubber.
mr. fotball Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 For øyebikket er det først å fremst musikk jeg er ute etter, men det kan jo endre seg.
Crisko Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Hmm.. ja, tror ikke du trenger no særlig stor share da, pleier selv å bruke en stor musikk hub hvor det bare er 3 gb minimum share, husker ikke helt hvor mye det trengtes på mange av de andre hubbene jeg har brukt. Er bare å sjekke i public hubs lista, å prøve deg fram å se hvilke du kommer inn på. Kunne ha gitt deg addressen til en eller flere hubber, men mener å huske at det ikke var lov her.
mr. fotball Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 (endret) Får nok uansett skrapet sammen noen filer som jeg kan dele snart, hehe. Er det noe spesielt jeg må huske på når jeg bruker dette programmet?¨ F.eks feller jeg kan gå i. Endret 25. mai 2004 av mr. fotball
mr. fotball Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 Noen som har noen erfaringer angående dette?
jokki Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Direct Connect hub-er er IKKE lov her Er ikke så vanskelig med Direct Connect, bare pass på at du er active for passive byr på flere ulemper som at du ikke kan laste ned fra alle og ikke kan søke. Angående deling har jeg bare et råd, skaff deg noe å del... En ting jeg ikke skjønner er hvorfor du går for DC++? Det finnes mange klienter som er bedre en den og flere klienter som byr på den flotte funksjonen som gjør at du kan laste ned ulike biter av samme fil fra flere brukere samtidig.
goggys Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Det kan være lurt å skaffe seg seg "Peerguardian". Peeguardian er en firewall som beskytter mot RIAA og lignende.
mr. fotball Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Jeg har ikke bestemt me for DC++ enda, så jeg er åpen for andre forslag. Hva er Peerguardian og RIAA? Isåfall hvor får jeg tak i dette?
dchwel Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har ikke bestemt me for DC++ enda, så jeg er åpen for andre forslag.Hva er Peerguardian og RIAA? Isåfall hvor får jeg tak i dette? RIAA er slemminger
vehitman Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Får nok uansett skrapet sammen noen filer som jeg kan dele snart, hehe.Er det noe spesielt jeg må huske på når jeg bruker dette programmet?¨ F.eks feller jeg kan gå i. Ikke prøv å dele sånne ting som windows og programfiler mappene dine, samt installerte ting... De fleste hubber tillater ikke dette...
mr. fotball Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 (endret) Får nok uansett skrapet sammen noen filer som jeg kan dele snart, hehe.Er det noe spesielt jeg må huske på når jeg bruker dette programmet?¨ F.eks feller jeg kan gå i. Ikke prøv å dele sånne ting som windows og programfiler mappene dine, samt installerte ting... De fleste hubber tillater ikke dette... Har forstått at det ikke er så enkelt Da jeg sa dette tenkte jeg på å få noe fra noen av vennene mine f.eks. Endret 26. mai 2004 av mr. fotball
Crisko Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 En annen ting som ikker er lurt å dele er mapper hvor halvnedlastede file fra for eksempel kazaa, soulseek, winmx og lingnende. Noen hubber tillater ikke dette.
DigitaL BlasteR Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Du kan jo nedlaste Kazaa først og laste ned filmer derfra. Så kan du bare dele de og alt annet du laster ned fra kazaa. Det var slik jeg startet å bruke DC++. Jeg lasta ned filmer,mp3,spill etc fra kazaa lite. Og så delte jeg det i DC. Hadde bare 10 gb å dele i begynnelsen. Nå har jeg nesten 200 gb share
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå