Gå til innhold

TES3: Morrowind - hørt om?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en stor fan av Elder Scrolls serien, og har

spillt både Daggerfall og dets forgjenger Arena. Jeg

håper og tror at Morrowind kommer til å bli tidenes

RPG, selv om jeg synes det viker litt fra fantasy

settingen til Daggerfall.

 

Men det blir fantastisk moro når det kommer, og du

kan regne med at gamer.no vil ha en fyldig omtale av

det straks det kommer ut.

Lenke til kommentar

Eg har også spilt både Arena og Daggerfall...

(Fant aldri den biten som skulle være helt i nord en plass, og brydde meg aldri for mye om å følge storyen i Daggerfall)

 

Eg har også spilt Battlespire eller kva det hette...

Likte det ikkje...

 

Tror det var et 'Redguard' spill også...

 

Men gleder meg til å se det nyeste...

Lenke til kommentar

Gadgetman, ja det har vært en Redguard tittel også, men det var ikke en del av Elder Scrolls RPG serien. Det ble heller omtalt som "Elder Scrolls Adventures" serien, som de sikkert kommer til å lage flere spill i.

 

Jeg fullførte ikke storyen i Arena, men gjorde det i Daggerfall. Det tok et hav av tid, og mye av storyen var ødelagt. Den var ikke så veldig rewarding ved slutten heller.

 

Daggerfall har den beste historien jeg har noen gang opplevd i et såpass "gammelt" PC spill. Dette med Nulfaga, den gale bestemoren til dronningen av Daggerfall var moro. Spesiellt når jeg møtte henne. Man kunne snakke med alle også, noe som var virkelig interessant. Spillet hadde en million feil og mangler, men er likevel den beste RPG-en noensinne. Det mener ihvertfall jeg da.

 

 

_________________

Erling Ellingsen

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: Erling E. på 2002-04-12 14:50 ]

Lenke til kommentar

Daggerfall var (er!) det beste spill noensinne ja!

 

Jeg ville ha blitt overlykkelig bare for å få en ny versjon som virker og med bedre gfx, men Morrowind blir så mye mer enn det!

 

Jeg leste på forumet at det går rykter om at den går Gold på mandag, dvs. spillet kommer ut slutten av måneden/starten av mai.

 

Men det tar sikkert en måned ekstra før den kommer hit... men det er jo et spill en bare MÅ kjøpe, i alle fall i min mening :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-14 02:30, Erling E. skrev:

Vi kan jo arrangere en liten "masseimport" ? :smile:


Jeg håper det vil bli en massiv "Daggerfall" MOD

til spillet. Det hadde vært spennende.





 

Det kunne ha vært aktuelt! Hvis mange er interiserte, og noen har en venn i USA som er til å stole på, så kunne han ha kjøpt og sendt over som gave, mot penger.

 

Lurer på om jeg kanskje vil ha collectors edition.. Har orginal Daggerfall i hylla her og, nesten lyst til å kjøpe Arena for å ha den i hylla :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-14 19:37, slakt skrev:

Lurer på om jeg kanskje vil ha collectors edition.. Har orginal Daggerfall i hylla her og, nesten lyst til å kjøpe Arena for å ha den i hylla :smile:


 

Kva?

 

HAR du ikkje Arena?

 

Eg har Arena, Daggerfall og Battlespire i oroginal pakke...

Har en stabel med M&M serien også.

(M&M er for det meste kjøpt på QXL :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg leste på forumet at det går rykter om at den går Gold på mandag, dvs. spillet kommer ut slutten av måneden/starten av mai.


Men det tar sikkert en måned ekstra før den kommer hit... men det er jo et spill en bare MÅ kjøpe, i alle fall i min mening


 

Hei nei jeg tror det har "Worldwide" release diverse at det blir sluppet likt over hele verden kommer det ut i USA eks Onsdag så er det også i Norge Onsdag.

Det ser ut til å bli bra....men vi/jeg har hatt dårlig erfaring den siste tiden med spill som jeg har ventet på med stor lidenskap ikke har blitt noe bra med masse bugs osv, eksempel på det M&M IX, Dungeon Sige og Emperor: Battle For Dune osv eneste spillet som jeg har kjøpt som er ENDA bedre en sine forgjengere ER Wizardry 8!!! :grin: :grin:

 

Koreksjon her Dungoen Siege har IKKE bugs og er bra dette har jeg fra et annet forum i USA og alle jeg har spurt om Dongeon Siege er bra og om det har bugs omtrent alle sider det er like bra som Diablo kaskje bedre og at de ikke har finni noe bugs i spillet så da er det vel bra kaskje!!

 

_________________

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

 

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-20 07:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...