Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 halla..... sitter her med en nyinnkjøpt claw og sliter litt.. skal da primært bruke denne i FPS spill, og der scorer jo CS høyt.. det jeg lurer på er om noen har en Counterstrike Profil til denna? Har jo ikke plass til radiocommandoer på clawwn- ihvertfall ikke på NormalMODE, og hvis jeg skifter til Shift1 mode, så sliter jeg med å komme normalt tilbake til Normal-Mode.. Funker det ikke med å binde Shift1, og Shift2 til to forskjellige taster.. slik at jeg kan velge mellom disse to med et raskt tastetrykk? Kan jeg oxo binde en knapp til Toggle shift kun mellom 2 moduser?? Sliter oxo med buyscript og radiocommandoer.. kun 20% av tida klarer jeg å kjøre en vellykka buy sequens.. har til og med satt opp "Slow Keys" til 70 millisekund....
XyruZ Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 hei vet dessverre ikke svaret på problemet ditt, men hvordan får du til å bruke "slow keys" på buyscript i cs... Command lissom
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 hmm.. er lixom ikke et slikt "buyscript" som f.eks buy.cfg i cstrike mappa, men en buy-sequens i selve clawen... legger jo bare til f.eks. "b31b6b82b84" i Key sequence, og enabler slow keys.. da burde jeg kunne trykka på knappen, og jeg skulle fått en mp5+skudd+hjelmarmor+HE granat... beret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå