qohf Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Lurer jeg å på.... har ikke fått tak på Prowl på snart 3 uker? Ser han har postet her så han må jo være i live? PROWL, HVOR er du?
qohf Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Skrevet 20. juli 2004 Ok, nå har DD kommet opp i 20 relativt tettskrevne sider. Jeg og Vrengtpolvott har tegnet det første mappet i Paint, og han holder på med å lage det nå. Har også fått gjort historien i begynnelsen endel skumlere:-) Websiden har jeg ikke ørt noe om, begynner å lure på om webdesigneren vår har gått av med døden...?
ZeZar is BACK Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 lol Skriv til han på mail, MSN, PM, og post her
qohf Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=274631 Der er det link til et bilde av siden.
ZeZar is BACK Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Slapp av, jeg lever fortsatt... lol, rett før jeg sa ifra til politiet at "en fyr jeg vet hvem er på ett forum svarer ikke på poster"
Prowl Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Slapp av, jeg lever fortsatt... lol, rett før jeg sa ifra til politiet at "en fyr jeg vet hvem er på ett forum svarer ikke på poster" He he, Jeg har bare slappet litt av men har fortsatt fått jobbet med siden, designet er klart. (link litt ovenfor)
qohf Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Hehe, ja vi begynte så smått å undres på hva som hadde skjedd med deg! Når det gjelder modden så er jeg igang med å bestemme hvor mya mana hver spell skal bruke for øyeblikket.
Passasjer Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Dette høres bra ut, jo! Jeg kan litt Photoshop...
qohf Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Ja, foreløpig er det bare norske med(eller for å være helt nøyaktig: Prowl er vel egentlig svensk :!: ).
Prowl Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hjemmesiden vil nok bli ganske forsinket, harddisken på den PC'n jeg lagde siden på krasjet... så jeg får begynne fra scratch når jeg har fått samlet opp motet.
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Hjemmesiden vil nok bli ganske forsinket, harddisken på den PC'n jeg lagde siden på krasjet... så jeg får begynne fra scratch når jeg har fått samlet opp motet. Var synd det da, men er jo ei stund siden nå, fått igang ei side igjen eller?
Tahiro Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 (endret) Den er singleplayer, og foregår i en alternativ middelalder. Blir egentlig ganske rollespillaktig med folk som holder seg på laget ditt osv. Hovedpersonen kommer hjem fra krig, og finner forloveden myrdet. Han får høre av den lokale Children of Light garnisonen at det åpenbart er vampyrer som står bak... Han legger ut for å ta hevn! Men... Masse overaskende vendinger, profetier som går i oppfyllelse osv. Vil ikke røpe for mye, siden det blir vanskelig å lage overraskende vendinger når jeg har røpet hele historien allerede:-) Skal love at det blir både skumle og storslåtte øyeblikk. Håper å ha litt concept art klar om ei uke eller så. Dere får en mektig stor konkurrent. Vampire The Masquerade: Bloodlines Det er ikke en mod men de har videreutviklet HL2 motoren og tilpasset det til spillet. Christof som mange kjenner igjen fra Vampire The Masquerade: Redemption som er fortsatt en av de råeste rollespillene noensinne er fra middelalderen egentlig . Men han ble bitt av en vampyr og vi fulgte han fra middelalderen til nåtiden. Bloodlines vil være i nåtiden osså. Syns ikke var så veldig nyskapende historie dere fant på og dere skal slite mye for å skape en mod som fenger . Var en god del mods til HL1 men kun få som virkelig fikk oppmerksomhet. Counter-Strike, Action Half-Life var vel de største. Moden du snakker om høres ut som en FPS hvor du skyter vampyrer noe som ikke lar seg gjøres uansett pga de kan dodge kuler. Endret 13. september 2004 av Tahiro
Vrengtpolvott Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 (...)Syns ikke var så veldig nyskapende historie dere fant på og dere skal slite mye for å skape en mod som fenger . Var en god del mods til HL1 men kun få som virkelig fikk oppmerksomhet.(...) (...)Moden du snakker om høres ut som en FPS hvor du skyter vampyrer noe som ikke lar seg gjøres uansett pga de kan dodge kuler. For det første, det skal ikke være skytevåpen som skyter kuler. For det andre, så var det nok ikke meningen å lage en nyskapende historie, men husk også at historien bygger seg opp etterhvert som man kommer lengre inn i spillet. Og jeg kan garantere at den blir mye bedre enn det virker som i denne threaden. For det tredje, så glemte du Day of Defeat, det var også en mod som fikk skikkelig oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå