Gå til innhold

hvilken lakk? hvordan fjerner jeg.....???


Anbefalte innlegg

hei jeg skal modde på mitt chieftec full tower svart. jeg skal lakere det innvendig og baksiden i svart.. jeg skal også ha to stk 120mm i toppen så jeg skal fjerne denne så lurer jeg på om hvis jeg fjerner desse pop-naglene kan jeg da ha i thumb-skruer der??? hvordan får jeg fjernet fronten den som er i plastikk???? og hvordan lakk skal jeg bruke? klarlakk hobbylakk eller?? er litt grønn på dette vettu :green: !!!!!!

 

takker for svar og ideer ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bli litt problem siden du sikkert skal ha fronten på igjen. tror de heller ikke er rett størrelse til hullet.

Tror kanskje han mente at du sku bruke noe ala nye popnagler eller skrue og mutter.

Det med lakking er jo relativt lett, ta noen strøk lakk så klar lakk oppå om du vil ha fin finish :) Good luck

Endret av oxbow
Lenke til kommentar
Kjøp et Mutternaglesett på biltema, en veldig bra oppfinnelse. :yes:

hva dette er godt for??? festing av toppen?

 

bruk quick lakk. har bare hørt positive ting om den. fåes kjøpt på jernia

 

hvor mye koster denne?? hvilke farger kommer den i??? er denne bare svart eller er dette et slags speil????

Lenke til kommentar
bruk quick lakk. har bare hørt positive ting om den. fåes kjøpt på jernia

 

hvor mye koster denne?? hvilke farger kommer den i??? er denne bare svart eller er dette et slags speil????

quicklacken kommer i veldig mange farger. ink. fluoriserende farger og masse masse mer. koster vel 89 tror jeg. ta en tur på jernia.

Lenke til kommentar
Nei! du kan ikke bruke thumbs... Tror ikke det koster mye for pop-nagle "pistol"...

hvorfor ikke??? passer det ikke i hullene??? drill fikser det men.. eller er det av noen andre grunner??? jeg har pop-nagle pistol så det er ikke noe problem... men jeg liker ikke de pop-naglene der bak... hvordan ser denne guick lakken ut, matt??? blank??? må jeg pusse og slipe og slikt??? skal jeg legge noe på toppen av denne lakken,klarlakk???

Endret av majuz
Lenke til kommentar
Snekker'n
Tja 2-3 strøk grunning 8-10 lag sort lakk + at jeg måtte slipe ned de 3 første lagene.

Ca 90 kr boksen, en boks pr strøk .

 

Kanskje ikke SÅ mye da, men noe slik. Har sett et par guider, Yahoogle hjelper deg... :p

Det der er jo når det ikke er lakkert fra før, og på tre. Tror egentlig ikke du trenger grunning! hvis du pusser ned littegrann slik at du får litt riper i lakken så sitter den bra nok ;)

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...