Potetfar Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg skulle spille litt LAN med en kamerat, men så fant jeg ut at nettverkskabelen var ute. Jeg er ikke noe mega-guru i sånt, så er det noen son har et bilde av en nettverkskabel så jeg vet hva jeg skal gjøre?
Potetfar Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Skrevet 23. mai 2004 (endret) Leste du ikke hele? Åssen ser den ut? Edit: Lettest mulig, jeg vil ikke sette opp nytt nettverk! Endret 23. mai 2004 av Potetfar
hasuwest Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Umuligt å skjønne hva du mener. Etter hva du har skrevet virker det som om nettverkskabelen har detti ut av swichen din, og det høres ikke akuratt ut som noe stort problem.
palh Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Leste du ikke hele? Åssen ser den ut?Edit: Lettest mulig, jeg vil ikke sette opp nytt nettverk! en slik skal i den ene enden inn i noe som ligner på dette: og den andre enden inn bak pc'en din passer som regel bare en plass. og wips så har du koblet netverk igjen
XenZor Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Leste du ikke hele? Åssen ser den ut?Edit: Lettest mulig, jeg vil ikke sette opp nytt nettverk! Jeg må si jeg skjønner ikke hva du mener Lurer du på hvordan en nettverkskabel ser ut? Da er jo svaret gitt med bilder, men hvordan denne informasjonen skulle ha noen innvirkning på om du må sette opp et nytt nettverk, skjønner jeg ikke. Er dette bare kødd eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå