Gå til innhold

modde et Lian li PC-75USB...


Anbefalte innlegg

Heisann...

Har et Lian Li PC-75USB, og jeg har lyst å modde det litt...

har tenkt på en ting, det er å sette to slike vifter på toppen av kabinettet...

vill dette gå??

har også tenkt å sette 4 sånne vifter forann i kabinettet sånn at det lyser blått ut...

og har tenkt til å sette 3 grønne katoder, 3 blåe katoder og 3 uv katoder i kabinettet...

blir dette bra??

kom gjerne med andre forslag også!

 

Takker og bukkker for alle svar!!

Endret av Nexor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vanskelig å finne å noe ja, hvertfall hvis man ikke har nerver til å kanskje ta sjansen på å ødelegge kabinettet :p Det hadde ihvertfall ikke jeg tatt sjansen på med et så dyrt kabinett :no:

 

Edit: istedet for de viftene i toppen, kan du sette inn et vindu :thumbup:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Her er hva jeg har gjort med mitt PC-75, foreløpig.

Utvendig:

Bytta vindu med et som er laseratched, Satt aluminiumsfronter på cd/dvd-drev, Satt inn viftrkontroller, skjært ut gitteret til viftehullene bak på kasssa.

 

Invendig:

Laga lufttrakt for kaldluft som føres inn på CPU fra bak kabinettet, Sapp på en lufttrakt mellom en Papst 92mm og en SLK-900, Satt inn ei 60 mm vifte som blåser over skjermkortet. Skjermkortet har en VGA silencer og kobberkjølere på minnebrikkene. Videre sitter det en 20 cm. blå kald katode i toppen.

 

Neste steg blir å sette inn vannkjøling med en ThermoChill HE120.3-radiator i toppen, og lage en vanntank av plexirør.

Endret av XenZor
Lenke til kommentar
Her er hva jeg har gjort med mitt PC-75, foreløpig.

Utvendig:

Bytta vindu med et som er laseratched, Satt aluminiumsfronter på cd/dvd-drev, Satt inn viftrkontroller, skjært ut gitteret til viftehullene bak på kasssa.

 

Invendig:

Laga lufttrakt for kaldluft som føres inn på CP fra bak kabinettet, Sapp på en lufttrakt mellom en Papst 92mm og en SLK-900, Satt inn ei 60 mm vifte som blåser over skjermkortet. Skjermkortet har en VGA silencer og kobberkjølere på minnebrikkene. Videre sitter det en 20 cm. blå kald katode i toppen.

 

Neste steg blir å sette inn vannkjøling med en ThermoChill HE120.3-radiator i toppen, og lage en vanntank av plexirør.

Takk XenZor!!

der fikk jeg endel noen tips ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...