fjesme Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Heisann Noen som vet hvordan jeg skal få med meg alle mailene mine slik at jeg kan ha dem etter at jeg har formattert? Håper dere skjønner spørsmålet.
Musty Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) outlook express har en slags backup funksjon etteller annet sted i menyen... har ikke OE her, så jeg får ikke sjekket hvor.. men kan se på det om en liten stund... edit: tror du kan bruke export funksjonen. Trykk File -> Export så kan du ta vare på de filene den genererer, og importere de på "samme" måte etter du har reinstallert Endret 22. mai 2004 av Musty
fjesme Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Takk Men fikk beskjed om at det kun var mulig til exchange og outlook. Prøvde compress, men det funka ikke det heller.
Musty Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 hmm.. når du sier det så var det vel det den ga beskjed om.. men jeg vet at funksjonen skal være der da, jeg har gjort det før.. men husker ikke, og nå har jeg som sagt ikke tilgang på OE..
PelsJakob Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Gå inn i OE og høyreklikk på en mappe, for eksempel innboks. Så ser du under "Denne mappen er lagret i følgende fil".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå