Gå til innhold

Får ikke klona, bare utvidet skrivebord


Anbefalte innlegg

//*Har prøvd å søke//

 

Får ikke klona to skjermer (en laptop og en ekstert lcd skjerm). Har satt begge til lik oppløsning, men får ikke klona. Får til at laptopskjermen (hovedskjermen) er helt svart og alt foregår på den eksterne skjermen, men ikke at begge skjermene viser det samme. Dvs at begge skjermene viser samme skrivebord og pila og sånn. Det er kanskje det som vil si å klone, men da skjønner dere jaffal :p

Når jeg går inn på "avansert" på skjerminstillinger, og til fanen "overlegg" og på "instillinger for klonemodus" så er alt grålagt. Noen forslag? Alt det andre fungerer (forlenget skrivebord ol.)

 

På forhånd takk:)

 

Edit:

Var på skolen med maskina for ei uke siden, og da fungerte det flott å klone skjermen opp mot en prosjektor. Da bare kobla jeg inn vga kabelen og trykka på den crt/lcd vekslings-knappen på tastaturet (Fn + f8 på I8600). Da klona begge og jeg så på min bærbare mens klassen kunne se hva jeg gjorde på prosjektoren.

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men det skal jo fungere med Radeon driverene?? Går sikkert ann å laste ned masse rart med sukker på for å få det til å fungere en gang i blandt men jeg vil helst at det skal fungere som det skal og det skal fungere med den driveren jeg har nå. Gjort det før og da skal det jo fungere igjen! Sikkert bare noe jeg har glemt....

 

Men takk for forslaget Marik :)

 

Noen andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...