Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå har jeg skjært ut frontplaten slik at den passer Floppy

MOD_046th.jpg

i området mellom Floppy og cdrom skal alt av brytere være.

Endret av Haukeboe
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

begynner å se bra ut nå!

Fine utskjæringer, looks clean :thumbup:

Hmm, skal du ha mange brytere?

Liker de under floppyen, på linje, men det er min smak da ;)

Endret av the_real_Sp33D
Skrevet

litt uheldig under utskjæringen av floppy men det vises nesten ikke. kanskje det vises hvis du gransker det på nært hold.

jeg skal ha 1 iverter bryter og power samt reset. i tilleg skal jeg ha power leds til høyre for bryterne og working leds til venstre.

Skrevet
litt uheldig under utskjæringen av floppy men det vises nesten ikke. kanskje det vises hvis du gransker det på nært hold.

Du kan jo også kanskje sette på en list senere?

Skrevet (endret)

grunnen til at jeg kappet 3,5¨ brønne var fordi jeg ikke ville ha HHD så nært floppy og så høyt i fronten. HDD skal kjøles ned av en 120mm vifte som skal plaseres i fronten. meningen var at jeg skulle ha 2 stk 120 i toppen men det kan hende jeg tar den ene og flytter den i bakveggen. vi får se.

er det noe dere lurer på så er det bare å spørre.

Edit: skriveleif

Endret av Haukeboe
Skrevet

noen som har noe erfaring med disse? hvor lange er de? klarer jeg å feste en vifte hvis skurene skal gå igjennom en grill og 6 mm finèr før den skruer fast vifta?

Skrevet

Tror at du klarer å skru gjennom det du sa, men er litt usikker på om du vil få et godt feste... utifra bildet vil jeg si dette er standard "vifte-skruer"..

Hos meg har jeg skruene gjennom en viftegrill, 2-3 mm. plexi og en vifte.. det er ca. 2-3 mm. på andre siden som er igjen, så jeg tror det vil gå :)

Skrevet

Tenkte på de skruene der, tror kanskje du vil få problemer med å feste de. Det er bare noen svake skruer, uten spiss.

Selvborende treskruer :woot:

Skrevet

hvilke skruer? de som fester omtrent alt, faktisk alle skruene jeg bruker for å feste enten treverk i treverk eller mtall i treverk er selvborrende treskruer.

Skrevet

Åå, gler meg til å se det ferdige resultatet, det ser utrolig bra ut.

Har hatt planer om et lignende kabinett lenge, men det har aldri blitt noe av, men få se i løpet av sommeren.

Keep on the good work! :w00t:

Mvh

Vegard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...