OlaTK Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har ADSL, og da følger det selfølgelig med ADSL modem. Dette sier Levrandøren om modemet. "Den er en ruter, med adresseoversetting. Det fungerer som en enkel brannmur. " Modemet er av merke"ZYXEL", og jeg har tilgang til den. Det er masse forskjellige valg, men jeg finner ikke eksakt hva det er jeg skal endre på. Noen som har peil?
XenZor Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) Det bare å gå inn på NAT og sete det port nummeret (om det er ett) i begge kolonenne. Både "Start Port No." og "End Port No.". Og din IP i "IP Adress" Til slutt trykker du på "Save" Edit: Bilde hentet fra Prestige 650R-33 Endret 21. mai 2004 av XenZor
sotra Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Håper BKK leser dette, ser dere hvor lett det er bare kunden har passordet sitt! Tullinger
XenZor Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Håper BKK leser dette, ser dere hvor lett det er bare kunden har passordet sitt! Tullinger Ja, så enkelt kan det gjøres BKK! Jeg har Firstmile som ISP
Itw Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 er dette hva jeg lurer på? Jeg sliter for med min gamle cabel linje fikk jeg satt op ftp og teamspeak servere og folk fikk connekta men etter att jeg fikk adsl fra telenor får ikke noen connecta til meg hvordan fikser jeg det?
Xon Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Det bare å gå inn på NAT og sete det port nummeret (om det er ett) i begge kolonenne. Både "Start Port No." og "End Port No.". Og din IP i "IP Adress"Til slutt trykker du på "Save" Skal jeg skrive IP-adressen som er på pcen eller ADSL-modemet?
XenZor Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Det du skal skrive er din IP. Det er den IPadressen som trafikken skal forwardes til på LAN.
Itw Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) holder på og dryle modemet mitt ut av vinduet! kan noen gi meg innmed teskje hvordan jeg åpner porter for att folk ska kunne connecte til teamspeak servern min? har funnet ut att teamspeak har por 8767 og pc,en servern kjøres på har ip 10.0.0.3 hva mere må jeg vite og hvordan får jeg fiksa det? trenger sårt hjelp!! har speedtouch 510 modemet fra telenor... Endret 21. mai 2004 av Itw
XenZor Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Nå som du vet hvilke port som skal åpnes kan du vel bare gjøre som forklart i den andre tråden av bidz?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå