Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne porter på mitt ADSL modem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ADSL, og da følger det selfølgelig med ADSL modem. Dette sier Levrandøren om modemet.

"Den er en ruter, med adresseoversetting. Det fungerer som en enkel brannmur.

"

Modemet er av merke"ZYXEL", og jeg har tilgang til den. Det er masse forskjellige valg, men jeg finner ikke eksakt hva det er jeg skal endre på. Noen som har peil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det bare å gå inn på NAT og sete det port nummeret (om det er ett) i begge kolonenne. Både "Start Port No." og "End Port No.". Og din IP i "IP Adress"

Til slutt trykker du på "Save"

Edit: Bilde hentet fra Prestige 650R-33

Endret av XenZor
Skrevet
Håper BKK leser dette, ser dere hvor lett det er bare kunden har passordet sitt! Tullinger

Ja, så enkelt kan det gjøres BKK!

Jeg har Firstmile som ISP :thumbup:

Skrevet

er dette hva jeg lurer på?

Jeg sliter for med min gamle cabel linje fikk jeg satt op ftp og teamspeak servere og folk fikk connekta men etter att jeg fikk adsl fra telenor får ikke noen connecta til meg :no: hvordan fikser jeg det?

Skrevet
Det bare å gå inn på NAT og sete det port nummeret (om det er ett) i begge kolonenne. Både "Start Port No." og "End Port No.". Og din IP i "IP Adress"

Til slutt trykker du på "Save"

Skal jeg skrive IP-adressen som er på pcen eller ADSL-modemet?

Skrevet (endret)

holder på og dryle modemet mitt ut av vinduet!

kan noen gi meg innmed teskje hvordan jeg åpner porter for att folk ska kunne connecte til teamspeak servern min? har funnet ut att teamspeak har por 8767 og pc,en servern kjøres på har ip 10.0.0.3 hva mere må jeg vite og hvordan får jeg fiksa det? trenger sårt hjelp!!

har speedtouch 510 modemet fra telenor...

Endret av Itw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...