Gå til innhold

Nokia 8910 til 2.250,- Noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I prisguiden på amobil for eksempel...?

 

Det er jo mye annet man kan få for 2250 kroner, med flere funksjoner osv.. Men 8910 er jo en fantastisk stilig telefon. Hvis du vil ha noe som er pent å se på, og det bare er det du bryr deg om, så ser jeg ikke noe problem med å kjøpe den. Men hvis man tenker på hva man får igjen av funksjoner i forhold til pris er det latterlig dyrt.

Lenke til kommentar

dette er kanskje litt off-topic, men er det fler enn meg som synes at designet på t610 er tøffere enn designet på etterfølgeren; t630?

 

jeg ville ihvertfall ikke brukt over 2000,- på en nokia 8910, med mindre jeg ville sprengt av hodet mitt! :D

Lenke til kommentar

Spar heller pengene til de nye Siemensmobilene.

M65 og CX65 kommer til å ligge litt over 8910, men de er mye bedre. Du får blandt annet like fint design (syns jeg). Jeg tror t630 kan få konkurranse av CX65, men t630 leder litt med blåtann. S65 derimot knuser t630 ned i støvlene

Lenke til kommentar
Spar heller pengene til de nye Siemensmobilene.

M65 og CX65 kommer til å ligge litt over 8910, men de er mye bedre. Du får blandt annet like fint design (syns jeg). Jeg tror t630 kan få konkurranse av CX65, men t630 leder litt med blåtann. S65 derimot knuser t630 ned i støvlene

At design er en smakssak er en ting, men at de Siemens tlf skal kunne konkurrere med telefoner i titanium når det gjelder design, føler jeg kun blir for Siemens-fantaster. Det er vel opplest og vedtatt at 88xx og 89xx serien til Nokia, er noe av det ypperste man finner innen design og stil.

 

Vi får bare håpe at det snart kommer en ny modell, noen 8950 eller noe. Antar at den vil bygge på 7250 eller 6230 så vi får se.

Lenke til kommentar

har hatt 8910 ett par måneder, er en god telefon. den tåler veldig mye, spesielt til å være nokia, og har det du trenger. spiller du ikke spill på telefonen og trenger ikke radio/mp3, samt at du synes mms er noe tull, er dette en veldig god telefon.

Lenke til kommentar
Jeg ser at Nokia 8910 selges til 2.250,- uten frakt, billig i mine øyne. Men er dette en tlf å satse på?

 

Noen som har erfaringer med 8910?

Hvis du vil ha en teknologisk avdanka telefon til en (fortsatt) altfor høy pris så gå for 8910. Ikke er den særlig pen heller, og veier et tonn.

 

Ville satset på alt annet enn 8910. ;) Men hver sin smak da... :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...