Gå til innhold

Hva mener dere om dette kabinettet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kabinettet kan sikkert vere bra ,men synest det er alfor mye krims krams på dem, selv om du skulle like slikt nå tror jeg du blir temmelig fort lei det. Det blir rett og slett for mye

Syntes akkurat det samme! :yes:

 

Jeg liker ikke å kjøpe ferdigmodda kabinetter! Lian-Li venter :green:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Thermaltake Xaser III Super Tower Black V1000A Aluminium U/Power supply:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122752&cks=PRL

 

Det er jo langt på vei ferdig moddet.. Er det bare juks eller top-of-the-line?

Jeg synes det kabinettet er stygt!

.. men det er hans valg, ikke våres. smaken er som baken!

Får en merkelig følelse av at jeg har hørt det før lisM... "smaken er som baken" ;)

Lenke til kommentar
Thermaltake Xaser III Super Tower Black V1000A Aluminium U/Power supply:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122752&cks=PRL

 

Det er jo langt på vei ferdig moddet.. Er det bare juks eller top-of-the-line?

Jeg synes det kabinettet er stygt!

.. men det er hans valg, ikke våres. smaken er som baken!

Se topic. (Hva mener dere om dette kabinettet?)

 

Synes ikke det er spesielt pent å se på. Litt for "discoaktig". Og det er veldig tungt også ...

Lenke til kommentar
Thermaltake Xaser III Super Tower Black V1000A Aluminium U/Power supply:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122752&cks=PRL

 

Det er jo langt på vei ferdig moddet.. Er det bare juks eller top-of-the-line?

Jeg synes det kabinettet er stygt!

.. men det er hans valg, ikke våres. smaken er som baken!

Ja, men Trådstarter spurte om hva vi synes om det kabinettet.

Da må vel vi få lov til å svare det vi synes om det kabinettet da vel...?

Er du ikke enig "Natrium"?

Lenke til kommentar
Ekkelt kabinett :thumbdown:

Forsåvidt enig med kuffe, kabinettet er lite attraktivt etter mine standarder, men så har jeg heller ingen erfaringer med dette kabinettet i praksis. Utifra utseendet og "stilen" dette kabinettet utstråler, ville ikke tatt imot det kabinettet der om jeg så fikk kastet det etter meg (ikke helt sant, men nesten...)

 

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
OMG Haakon! Selv syntes jeg det var kult når det kom, men vurderte det i et halvt år og fant ut at det var MANGE smarte løsninger, men ble rett og slett lei av det!

 

Coolermaster sitt Stacker eller hva det no var for noe det het, var drit fet da!

Ingen grunn til å OMG'e meg fordi jeg utrykker min mening, med andre ord gjør jeg akkurat det trådstarter ber meg om, så vær så snill hold cs-yttrykkene for deg selv, såfremt du klarer det.

 

Ellers må jeg si meg enig i at Coolermaster Stacker er både nyskapende og fremtidsrettet (noe som gjør det spennende) og generellt meget godt tilpasset brukere med f.eks. mange disker (noe som navnet jo tilsier). Ellers er jo kabinettet ganske godt tilrettelagt for vannkjøling bl.a., hvor plass jo er essensiellt, spesielt med tanke på plassering av radiator(er).

 

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

hehe, ikke noen frekk tone nå Haakon... neida ok skjønner synspunktet ditt, men å rette på andres grammatikk, blir litt for mye synes jeg pga kansje folk har det travelt, eller at de rett å slett skriver på dialekt eller touchmetoden, og ikke oppdager det, men den setningen var litt ekstrem, skal være enig i det:)

Lenke til kommentar
hehe, ikke noen frekk tone nå Haakon... neida ok skjønner synspunktet ditt, men å rette på andres grammatikk, blir litt for mye synes jeg pga kansje folk har det travelt, eller at de rett å slett skriver på dialekt eller touchmetoden, og ikke oppdager det, men den setningen var litt ekstrem, skal være enig i det:)

For det første fjernet jeg innlegget mitt ang. den dårlige gramatikken til Andre, selv om jeg i den opprinnelige posten presiserte at d ikke var et personlig angrep, heller mer et forsøk på å hjelpe slik at sånt kan unngås i fremtiden.

 

For det andre hadde ikke det innlegget du kommenterte noe med saken å gjøre, her diskuteres det et kabinett, og jeg gikk utifra at du OMG'et meg pga. min mening om nettopp det kabinettet, noe jeg har all rett til å gjøre. Derfor reagerte jeg.

 

For det tredje har "OMG" et cs-preg som lett oppfattes som nokså useriøst og umodent, derfor oppfordret jeg deg til å la være å bruke et sånt uttrykk.

 

Du sier du allikevel skjønner hva jeg mener, så da er saken avklart, og den frekke tonen du anntydet at jeg hadde, var aldri til stede, så er det sagt. :thumbup:

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
hehe, ikke noen frekk tone nå Haakon... neida ok skjønner synspunktet ditt, men å rette på andres grammatikk, blir litt for mye synes jeg pga kansje folk har det travelt, eller at de rett å slett skriver på dialekt eller touchmetoden, og ikke oppdager det, men den setningen var litt ekstrem, skal være enig i det:)

For det første fjernet jeg innlegget mitt ang. den dårlige gramatikken til Andre, selv om jeg i den opprinnelige posten presiserte at d ikke var et personlig angrep, heller mer et forsøk på å hjelpe slik at sånt kan unngås i fremtiden.

 

For det andre hadde ikke det innlegget du kommenterte noe med saken å gjøre, her diskuteres det et kabinett, og jeg gikk utifra at du OMG'et meg pga. min mening om nettopp det kabinettet, noe jeg har all rett til å gjøre. Derfor reagerte jeg.

 

For det tredje har "OMG" et cs-preg som lett oppfattes som nokså useriøst og umodent, derfor oppfordret jeg deg til å la være å bruke et sånt uttrykk.

 

Du sier du allikevel skjønner hva jeg mener, så da er saken avklart, og den frekke tonen du anntydet at jeg hadde, var aldri til stede, så er det sagt. :thumbup:

 

Mvh,

Haakon

okei da er den grei :D OMG'et var til grammatikk rettingen, ikke din mening :)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...