Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det slår meg stadig sterkere at det egentlig finnes en utrolig mengde ekspertise i dette forumet generelt sett, og hatten av for det!!

Ha meg unnskyldt for at dette postes i kategori "kjølere", men det er uansett et ganske bra utgangspunkt i vår higen etter stadig raskere / "lydløse" maskiner.

For det er jo det det egentlig handler om?

Jeg velger å se bort fra "Intel-fan´s", uten å dermed neglisjere disse på noen måte. De har jo tidvis tilsvarende "problemer", og må gjerne følge med videre i disse betraktinger!

Men faktum er at AMD´s prosessorer (foreløpig) krever adskillig mer oppmerksomhet mht. kjøling, og vil dermed være et "hot" tema i denne forbindelse.

Dermed ikke sagt at AMD´s prosessorer på noen måte er dårligere, selv om enkelte tester kanskje favoriserer Intel´s produkter?

Nok om det.

I en stakket PC-verden, (tiden går jo fort), så kan man jo i mellomtiden for alvor slå sine hoder sammen, før det er for sent?

Faktum er at det fortsatt mangler et særskilt forum for vannkjøling, uten dermed å anklage gutta i Ok.no for det? Alle gjør de på sin side en imponerende og høyst respektabel jobb, og ære være dem for det!

Men kjære dere på ok.no, når får vi en egen side for "vannkjølere"?

Det har jo tidvis vært snakk om dette, men så langt har det ikke blitt noe av.

I full forståelse for at dette helt sikkert vil kreve både "tid og rom", både i form av innsikt og engasjement.

Forhåpentligvis vil en slik kategori bli etablért så snart det lar seg gjøre, da det står mange synspunkter, meninger og beregninger i kø, omkring temaet! Så dermed; lag gjerne et eget forum for vannkøling! Det skvulper bokstavelig talt omkring temaet....

 

Uansett; Takk til dere som orker å jobbe med denne site´n, sjøl setter jeg umåtelig pris på den´s eksistens!

Hva var vel verden uten Ok.no?

 

"Best regards"

Skrue

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-04-10 01:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-10 16:46, SirHartge skrev:

Men Skrue, det er feil kategori og du kunne brukt emne feltet bedre:)



 

Oops! Det har du selvsagt rett i! Skal skjerpe meg mht både utfyllende tekst i emnefelt og plassering av tråd!

Promise :smile:

 

Men det var jo langt på natt, så jeg får skylde på det.

Lenke til kommentar

Er jo ett problem med å splitte opp forumene da. Denne diskusjonen var oppe på overclockers.com sitt forum, og ett slående argument kom på bordet etterhvert.

 

Ingen (99,9999%) av overklokkere hopper rett på vann avkjøing, men går veien innom luft kjøling og opparbeider seg ekspertise på det feltet. Om man oppretter ett eget forum for vannkjøling vil ikke disse være noe særlig i luft kjøling forumet, og vi som ikke driver med vannkjøling mister mye god hjelp...

 

Bare til ettertanke før dere oppretter ett eget forum for vannkjøling

 

elysium

Lenke til kommentar

Det er også dette som mer eller mindre har vært min tanke. Mange av våre aktive forumbrukere ville ha tjent på å dele opp forumet i mer spesifikke grupper, men det ville ha henvist mange nybegynnere til lite besøkte kategorier og dermed bortimot skremt dem vekk. De kan være litt plagsomme til tider, men vi er jo avhengige av rekruttering :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...