Gå til innhold

Bra kupp av Motorola c550


Anbefalte innlegg

Gjorde et lite impulskjøp for litt siden, Motorola c550 for bare 99 kr med netcom youngtalk! (youngtalk hadde jeg fra før av) Mobilen ble bestilt så jeg får den på neste tirsdag eller onsdag regner jeg med... Akkuratt nå har jeg en ganske treig Siemens M55 (som har blitt vasket i vaskemaskinen en gang) og er veldig lei av den. Så når jeg da så denne Motorolaen så skjønte jeg at d måttee være et veldig godt kjøp! Uten abbonement koster den jo nesten 2000 kr! Men så begynte jeg å tvile litte grann... Var det et godt kjøp?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du har akkurat hindret deg selv i å få en ny billigtelefon i løpet av det neste året, så om du planla å kjøpe en bedre telefon i løpet av sommern feks, så kan du se langt etter det.

 

Men om du bare trenger en enkel telefon, så er sikkert C550 et godt valg, selv om meldingsskrivingen på motorola er sugen.

 

Nokia 3200 får du også til ca 100-200,- og den er en MYE bedre telefon.

Lenke til kommentar
Det mest negative med telefonen er vel nettopp skjermen, som er i mine øyne verre enn siemens M55 sin.

Jo det er mulig men jeg trenger ikke en mobil til 3000 kroner, bare noe enkelt. Tror jeg kommer til å bruke min gamle mobil OG den nye når jeg får den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...