Klyngve Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Hei. Jeg bare lurte på hvilken mp3spiller (og kanskje generelt media, forsåvidt) folk anbefaler. Jeg bruker for øyeblikket realplayer (den gratisversjonen). Denne er ganske god, syntes jeg, men mangler en del ting. Som for eksempel at jeg ikke kan minimere den til taskbaren. Samt at den er en slags halvversjon siden jeg bruker gratisversjonen. Den er god med tanke på at den kan lage et mediabibliotek, og spiller de fleste filtyper, samt at den kan kopiere musikkcd'er over til maskinen i mp3format. Jeg vil gjerne ha en god spiller, som er gratis, og lurer på hva folk anbefaler.
Crisko Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Jeg bruker qcd player, prøv den. http://www.quinnware.com/
kvikks Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) iTunes Veldig bra bibliotek! Ripper utmerket. EDIT: Link : www.apple.no Endret 21. mai 2004 av kvikks
Jooakim Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 iTunes Veldig bra bibliotek! Ripper utmerket. EDIT: Link : www.apple.no det finnest en egen kategori for lyd, der kan du sikkert få noen gode råd Itunes
OBServer Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 iTunes Veldig bra bibliotek! Ripper utmerket. EDIT: Link : www.apple.no det finnest en egen kategori for lyd, der kan du sikkert få noen gode råd Problemet er vel at de ikke har laget en egen kategori for programvare der. Slik jeg ser det er lyd spredd litt rundt omkring: Programvare for lyd hører til i Programvare -> Programvare Hardware for lyd, men som plugges i en PC hører til Hardware -> Lydkort og PC-høyttalere Codecs for lyd hører til i Programvare->Codecs Det meste annet i Lyd & Bilde Jeg er ikke overrakset over at enkelte poster feil...
Klyngve Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Så da postet jeg rett altså Wee... hehe. Men ja, jeg får prøve litt forskjellig. Bruker for øyeblikket (har ikke hatt tid til å finne noe ennå) Windows media player (9), og den er jo ikke så veldig gale. Men jeg tror jeg vil bytte ganske snart...
OlaTK Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Bruker Winamp 5.0 jeg, har prøvd en hel drøss med andre, men det er den jeg trives best med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå