usk Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Kjøpte meg ett PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB skjermkort for litt siden...jeg har 2 skjermer (en crt og en lcd)...kan jeg bruke disse 2 samtidig eller må det være 2x lcd eller crt skjermer ? isåfall hvordan gjør jeg det ? hehe Beklager hvis dette er ett veldig dumt spørsmål...har lite peiling på dette her PS prøvde å se gjennom noen eldre poster + sticky posten men fant ikkenoe som var til hjelp
k-orm Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du kan fint bruke en lcd og en crt av forskjellig merke. Altså de to skjermene trenger ikke være samme type eller merke
Armitage Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Ja, du kan bruke begge to samtidig, såfremt det er to skjermutganger på kortet? Du må kanskje ha en adapter hvis den ene utgangen er DVI (digital utgang, ser annerledes ut en den gamle typen), men det fulgte i så fall med kortet ditt. Det kan også hende at LCD-skjermen din har en slik DVI kobling, så da trenger du ikke overgang. Koble til begge skjermene, gå så på skjerminnstillinger og avansert og aktiver skjerm nr. 2. hmmm, tror det er omtrent det ja.
schmelck.no Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) Ja det går fint å ha to forksjellige skjermer, men da må du kjøre independent oppsett (ditt skjermkort støtter jo det defaul, så det er ikke noe problem). Skal se igjennom guiden og skrive det inn! Takk for tipset btw... EDIT: hadde halvveis fått det med da... I span mode så må begge/alle skjermene ha samme oppløsning og hz. Endret 21. mai 2004 av schmelck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå