Gå til innhold

Raskere og billigere Firstmile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra hjemmesida demmes:

Kan jeg få fast IP?
Nei, per dags dato kan du ikke det, men dette er noe vi kommer til å tilby i fremtiden.

 

... ja det bør de hvis jeg skal vurdere å bli abonnent ;) men ønsker de ellers velkommen til et marked som trenger produkter som presser prisene :)

Routeren jeg fikk av dem har DYNDNS innebygget så jeg har faktisk mistet mye av behoved for fast ip - er enda en tjenester som "krever" fast ip, men den innebygde funksjonen har fungert utmerket sålangt. (pr. idag er det kun innebygget for dyndns).

Lenke til kommentar

Typisk nok kommer dette når jeg skal flytte :( Vi er kjempefornøyde med Firstmile, det har vært en nesten helt problemfri tilværelse hvor selskapet ligger usynlig i bakgrunnen, akkurat slik det skal være. Skal flytte til Lillestrøm eller omegn, håper å få noe lignende der.

Lenke til kommentar
NextGenTel bør både senke prisene og øke farten hvis de skal henge med løpet Firstmile legger opp til.. ;)

Forrige gang NGT satte ned sine priser+økte hastigheten var det etter forbedringer hos Telenor. Det spørs om Firstmile er "store nok" til at de tas hensyn til i så måte, men til syvende og sist er det vi forbrukere som tjener på at et selskap forbedrer sine produkter/priser - de andre henger seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...