fetaosten Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Når jeg skal starte et spill så tar det syyyykt lang tid før jeg kommer inn i gamer. Alt mellom 2-5 min er vanlig, litt avhengig av hvilket brett det er snakk om. Når serveren skifter map tar det like lang tid før jeg er inne, noe som også er dritkjipt. Jeg spillte demoen masse før jeg kjøpte spillet og der var det knapt loadetider i det hele tatt. Noen som vet hva som kan gjøres for å kutte ned tiden?
Sidious Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Gå i settings -> Game og fjern haken ved "Preload player skins". Det kan muligens hjelpe deg
Gjest Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Defragmentering av harddisk og kanskje litt mer minne hadde sikkert hjulpet på også...
Sheel Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Fjerning av "Preload Player Skins" funket for meg iallefall, hadde jeg ikke tenkt over.. Takk Sidious
petterbaa Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 pluss at hvis du spiller på dårlige servere forverrer det problemet ditt enda mer. min går ganske kjapt ca. 5-15sec, men hvis jeg spiller på en dårlig server kan det ta opptill 1min eller mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå