Gå til innhold

Half life, Kva er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror nok du begynner å ligge litt etter, Half-Life er ikke lenger et bra spill.

Sprøyt. Half-Life er fortsatt langt bedre enn de fleste førstepersonsskytere. Som paranoide sa, maken til fortellerteknikk har ikke blitt sett i et førstepersonsspill siden. De fleste som har prøvd, har føltes en del mer "on rails".

nei, nå får du gi deg. half-life er elendig nå, du er nok bitt av nostalgi basillen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er det same som eg sei at hl2 er dårleg fordi det var mange bugs i alphaen. eg har ikkje prøvd den, bare for å gjere det klart.

Synd du ikke har prøvd den for da ville du skjønt hva jeg prater om.

Skrevet

Utrolig hvor mye tid & energi folk bruker på å prøve å "overbevise" ttt om at HL2 blir tidenes spill. Gutten har bestemt seg for å ikke ville spille det uansett. La nå han være med det. Det finnes sikkert flere "freaks" som på død og liv NEKTER å like HL serien fordi "alle andre liker det".

Jeg har i likhet med ttt stor tro på S.T.A.L.K.E.R, men kan ikke si at forventningene er i nærheten av de jeg har til HL2. Disse antakelsene er basert på videoer jeg har sett og ikke det faktum at HL2 er hauset opp i skyene, for DET er det. Hva som går på folkemunne er for meg likegyldig. Jeg skal ha begge spilla uansett.

Men det skal sies at det virker for meg unødvendig av ttt å poste en slik "hva er bra med HL2" thread når han ikke er interessert i å høre på argumenter og åpenbart har "bestemt" seg for å ikke like det. Noe som virker helt latterlig på meg ettersom han tilsynelatende har sett HL2 videoer.

Da er det noe som skurrer..

Skrevet
Men det skal sies at det virker for meg unødvendig av ttt å poste en slik "hva er bra med HL2" thread når han ikke er interessert i å høre på argumenter og åpenbart har "bestemt" seg for å ikke like det. Noe som virker helt latterlig på meg ettersom han tilsynelatende har sett HL2 videoer.

Kva meinar du med det?

Trur du ttt har laga denne tråden eller at han ikkje burde poste i denne tråden?

Skrevet

Kva meinar du med det?

Trur du ttt har laga denne tråden eller at han ikkje burde poste i denne tråden?

My mistake. Ser nå at det er "gullegutt" som posta Threaden.

Skrevet

Kom til å tenke på, har Stalker utvikleren blitt hacket for å stjele spillet?

Synes det at Valves server ble hacket sier alt jeg! Og det ble jo prøvd hacket igjen? hva forteller det? Noen som har sett E3 filmen fra hl2 og css? ville saker!

poenget er, det er langt høyere forventning til hl2 og dette er både positivt og negativt. MEN, ved å skaffe så mye fuzz rundt hele spillet har valve skaffet seg selv alle tiders reklame!

Gleder meg til lanseringen!

NB. Fikk jeg lov å ta med farmors boller?

Skrevet (endret)

nei, nå får du gi deg. half-life er elendig nå, du er nok bitt av nostalgi basillen. 

haha nostalgi basillen? har du aldri lest boka om murphys og andre lover?

"Nostalgi er bare å innse at det var gamle dager som var best!!!"

Ang FPS spill som er bedre, ca ingen. De eneste FPS spillene som er bedre HL er multiplayer spillene. Jeg har runda farcry, chrome, unreal 1/2 og en hel haug andre spill og må si at jeg enda ikke har sitti med hjertet i halsen slik jeg gjorde når jeg måtte finne Fuel, oxy, og (huskerikke) for å drepe et monster med store armer i hl!!!

Edit: ikke hl2 men 1 :p

Endret av runeah
Skrevet (endret)

Gleder meg til 2'ern kommer. et ser infernalskt bra ut. Konge grafikk og Sykt bra gameplay. Sikkert som i første. (selv om jeg ikke spilte så lang fordi ingen av kmpisene mine spilte det... Med unntak av Runeah da som er litt overenergisk når det gjelder alle spill :p)

men husk.... De som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Edit: fikk klager av min kompis Runeah pga. "skriveleif" ;)

Endret av PioUs-JiN
Skrevet (endret)
(Med unntak av Runeah da som er litt overenergisk når det gjelder alle spill :p)

jau ;) kanke si at det er en ufordel...

Endret av runeah
Skrevet

Hehehe.. :D Jaja, gutar! Det var IKKJE meininga å starte denne tråden for å starte ein krangel!

Ville eigentleg berre høyre om det var verdt å laste ned Half Life og spele gjennom det FØR eg får Half Life 2..!

Har no bestemt meg for å gje spelet ein sjanse.. :)

Kan nokon da fortelje meg kor eg kan laste det ned..?

Og berre sånn at det er sagt.. Eg har veldig store forventningar til HL2 og Stalker..

Men faktisk mest til Stalker fordi eg likar best litt realistiske spel.

Ser at det desverre er monster på Stalker og, men det får bare stå sin prøve..! :)

Skrevet (endret)

Krangle? Vi? hehe

For å forstå hl2 fult ut bør du nok spille hl1 ja, laste ned steam på www.steampowered.com, via dette programmet kan du laste half life, ettersom at alle valve spill er basert på steam.

Endret av runeah
Skrevet (endret)
Ser at det desverre er monster på Stalker og, men det får bare stå sin prøve..! :)

Det må jo være litt monster da for å få litt spenning. Men så er det jo også greit med litt realisme iblant også. Når du har slakta hodeløsemonstre med kniver som armer en stund da, men da har du jo trossalt moden til hl (cs) som er basert på det mer realistiske. Selv begynner jeg å bli litt lei av cs :(

Men så er det jo cs som er inn her i bygda da... eller hva Rune :p

Endret av PioUs-JiN
Skrevet
Krangle? Vi? hehe

For å forstå hl2 fult ut bør du nok spille hl1 ja, laste ned steam på www.steampowered.com, via dette programmet kan du laste half life, ettersom at alle valve spill er basert på steam.

Hmmm... det høyrdest vanskeleg ut.. Skal prøve om eg får det til..!

Skrevet

Går nok bra skal du se *stryke over hodet*

ikke så vanskelig som det høres ut som :p

Skrevet

Går nok bra skal du se *stryke over hodet*

ikke så vanskelig som det høres ut som :p

Det stod at det var Temporarily unavailable nå.. prøver igjen siden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...