TAAB Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Har både pc og Xbox Favoritt spill gjennom tidene : Final fantasy 7 Legacy of Kain : Blood Omen Silver Unreal (1) Noen som kjenner seg igjen, og som har gode forslag til rpg/fps spill som jeg bør prøve? Har prøved B.Gate II og Gothic I i det siste, men ikke blitt helt hekta. Takknemmelig for svar
Sheel Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Diablo 2 LoD Quake 3 Arena Unreal Tournament 2004 Tja, kommer sikkert endel mer også, men du kan jo prøve disse, kanskje de faller i smak på samme måte som hos meg
TAAB Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 Diablo 2 LOD har jeg tenkt litt på ja. Jeg har bare prøvd en demo, men det virket bra. KOTOR...det eneste spillet jeg virkelig ønsker meg til Xboxen. Utrolig lite rpg til Xbox
Ø.B. Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Diablo 2 LOD har jeg tenkt litt på ja. Jeg har bare prøvd en demo, men det virket bra. har du ikke prøvd diablo lod så er det bare å sette seg ned med det de neste åra.. Sacred er også bra som nevnt før her.
HMaster Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 OffT: Rart hvordan folk slenger ut navn på gode spill, uten at det svarer til trådstarters spørsmål i særlig stor grad. OnT: Henger meg på KOTOR ja, virker som det kan være midt i blinken til deg. Og selv om du ikke likte Gothic1, så kan det hende at Elder Scrolls III: Morrowind er noe for deg. Mye av de samme elementene, bare bedre
TAAB Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 Elder scrolls III fåes vel på Xbox hvis jeg ikke husker feil.... Det er ikke det at jeg ikke liker Gothic I, det er bare så u-e-n-d-e-l-i-g mye dialog Takker for forslag!
ZeZar is BACK Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 XboX ville jeg om du ikke har, prøvd Halo. Ser jo hvilke type spill du liker, men du bør prøve de anyway !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå