Gå til innhold

sonefri pioneer dvd 106s

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

har ein pioneer dvd 106s som eg tenkte eg skulle gjera sonefri. er dette risikabelt? kan han øydeleggjast? nokon som har gjort dette før? korleis gjer eg det?

var på http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/

her fann eg den rette dvd'en, men kva filer er eg ute etter? Flash utilties for Windows, FUPW2K (winxp også) eller A patched region free version 1.22 RPC-1?

køyrer win xp

maskinspesifikasjonar nedanfor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på ein ting til...

kva treng eg for å spela dvd-filmane på tv'en? har jo tv-ut. følgte ingen kabel med tv-kortet. blir det bra kvalitet?

Skrevet

Joda, den oppdateringen fungerer utmerket. Jeg har flashet flere slike DVD spillere med nøyaktig samme firmwaren og programvaren som du har hentet.

Husk at det er forskjell på firmwaren til 106 og 116.

Det er alltid en risiko med flashing av hardware. Den største faren er dersom strømmen ryker, eller at systemet krasjer slik at den ikke får fullført flashingen.

Skrevet

men korleis gjer eg dette?

køyrer eg fyrst flashinga og deretter den patcha? korleis installerer eg det forskjellige?

pc'en låser seg aldri så det er ikkje eit problem

Skrevet

Du må hente begge deler. Det ene er selve firmwaren, det andre et programet som installerer firmwaren. Legg begge filene på samme katalogen. Start programet, velg firmwarefilen, oppgrader.

Skrevet

Du trenger ikke gjøre det i dos. Hent de 2 filene du snakker om. Legg de på samme katalog (du må pakke ut zipfilen). Kjør programmet.

Det er tilnærmet umulig å gjøre feil.

Skrevet

Når eg køyrer flash-fila:

får beskjed om å skriva inn eit filnamn. er det då den .hex fila som skal skrivast inn eller den andre?

må eg skriva inn slikt som om dvd'en er kopla på som master/slave på kva for ein ide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...