fawsum Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Hei, når jeg skrudde på PC-en i dag var skjermbildet helt merkelig. Flere bokstaver var borte og det var blinkende streker litt rundt om kring på skjermen. Dette forsatte helt til jeg kom til påloggingsvinduet. Da virket alt som det pleier å gjøre. Noe liknende har skjedd en gang før, men da var flere av bokstavene byttet ut med merkelige tegn. Hva er det som kan forårsake dette? Er det noe jeg burde ta alvorlig?
capy Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 er boksen overklokket? skjermkortet flasjet? høy temp? mye som kan spille inn. du må komme med litt mer detaljer.
Jackpot Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Jeg hadde dette problemet på mitt gamle Abit kv7-e , fenomenet oppstod svært sjeldent. Jeg bruker de samme komponentene i dag men med et annet hovedkort(NFS-7 v.2.0) Tror ikke dette er noe å bry seg om, jeg gjorde i hvertfall ikke det
fawsum Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Skrevet 17. mai 2004 Prosessor: XP2500 @ 3200. HK: Asus a7n8x dlx rev. 2 Skjermkort: Powercolor 9800 pro (ikke overklokket) Ingenting er flashet og temperaturene er lave. Jeg gjorde en reboot for et par minutter siden og da var alt normalt igjen.
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Kan være noen korrupte filer i bootsektoren, har sett fenomenet et par ganger tidligare og kjørt rep. install med XPèn, samt inst. drivere til skjermkort på nytt. En gang måtte bios flashes før dritten forsvant.
bensinkanna Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 det samme skjedde med pappas arbeids pc, jeg prøvde alt for å fikse det, men ingen ting funket. Tilslutt ga jeg opp. Etter noen timer kom jeg opp igjen får å se på den, og da satt søstra mi å spilte the sims og problemet var borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå