Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Går det an å ha spray på CS steam av ekte bilder? På 1.5 hadde folk bilder av jenter og stuff, men går det på steam? I så fall hvordan?
TheDarkListener Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 (endret) Finnes programmer som fikser det ja. Prøv google Endret 17. mai 2004 av TheDarkListener
insider Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 ja det går, hukser jeg hadde ei dame en gnag Søk på google så finner du.
Bluebeans Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Tror du må bruke Wally, har aldri brukt det selv da så jeg vet ikke om det funker. Lykke til
Sink Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Killerzevs: Hvis du finner noe som funker kan du legge inn link da eller?(det frister meg litt å ha damer som tag...)
pronoob Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 søk på google etter et prog kalt wally , så finner du ett bilde , konverterer det i wally (må ha noe spesielt i det da , står inne i prog'et), og lagrer det som tempdecal.wad og pldecal.wad i cstrike mappa
LordNic0 Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Bruk enten Wally, eller Half Life Logo Creator. Deretter lagrer du .wad fila di som plecdal.wad el no.
Killerzevs Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Wally Hvordan fikser jeg dette da? Bruk enten Wally, eller Half Life Logo Creator. Deretter lagrer du .wad fila di som plecdal.wad el no. Er HL logo creator bedre?
Jihadinmymind Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Kan dere gi en link til en av programmene istedet for et bilde?
Killerzevs Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Kan dere gi en link til en av programmene istedet for et bilde? Bare ta bort den siste delen. Hvordan funker programmet? Forsto ikke helt det programmet der.
Arne And Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 (endret) Det funker som før. Ersteatt Pldecal.wad med den wad-filen du selv vil bruke, enten om du laster den ned fra nettet eller lager selv. Har prøvd og det funker. Dog har jeg enda ikke fått det til å funke på en public-server enda. Ser ut til at en kan sperre den funksjonen Endret 18. mai 2004 av Arne And
Killerzevs Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 Det funker som før. Ersteatt Pldecal.wad med den wad-filen du selv vil bruke, enten om du laster den ned fra nettet eller lager selv. Har prøvd og det funker. Dog har jeg enda ikke fått det til å funke på en public-server enda. Ser ut til at en kan sperre den funksjonen ok skal prøve det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå