Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eh, hva med å kutte hull i gulvet...montere et hovedkort nedi... med alt som skal til for å få greia til å funke... deretter dekke over med ei småtjukk akrylplate ?

 

Det kunne blitt sinnsykt stilig med katoder og slikt...muhahaha

HEhhehheheheNei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh, hva med å kutte hull i gulvet...montere et hovedkort nedi... med alt som skal til for å få greia til å funke... deretter dekke over med ei småtjukk akrylplate ?

 

Det kunne blitt sinnsykt stilig med katoder og slikt...muhahaha

Nå må du huske at dette er en gulv mod, og ikke har noe some helst med data å gjøre! =P

Lenke til kommentar
Eh, hva med å kutte hull i gulvet...montere et hovedkort nedi...  med alt som skal til for å få greia til å funke... deretter dekke over med ei småtjukk akrylplate ?

 

Det kunne blitt sinnsykt stilig med katoder og slikt...muhahaha

Nå må du huske at dette er en gulv mod, og ikke har noe some helst med data å gjøre! =P

Bingo! :D

 

Takk for alle positive meldinger :D

 

Nitromarsjipan: Kan godt hende :) skal jo ta bort veggtilvegg-teppet senere :) kan komme en Gulv-modd v.2.0 ;)

 

time will show ... :)

 

NB: Alle skrivefeil beror på at jeg er full ;)

Lenke til kommentar

Worklog? Vel, jeg vet ikke... Det er selvfølgelig en alvorlig og høyst kvalifisert modifikasjon, men ettersom den allerede er ferdig må jeg nesten stenge den.

 

Hvis ikke trådstarter vil ta imot tips fra leserne og utvikle prosjektet videre, selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Worklog? Vel, jeg vet ikke... Det er selvfølgelig en alvorlig og høyst kvalifisert modifikasjon, men ettersom den allerede er ferdig må jeg nesten stenge den.

 

Hvis ikke trådstarter vil ta imot tips fra leserne og utvikle prosjektet videre, selvfølgelig...

Hehe, det er greit novec :)

 

Ha en fin dag alle :)

 

PS: Ikke tro jeg ikke forsto ironien :p

Endret av Nomix
Lenke til kommentar
Hehe, ironi er en fin ting :-) Jeg lar workloggen stå ut uka, så hvis du finner på noe mer å gjøre på gulvmodden (f.eks. LED-mod) kan du kvalifisere den til evig tid.

Hyggelig moderator du :)

 

Det som er tingen er at vi kanskje skal fjerne vegg til vegg teppet ;) men det er ikke riktig enda da ... :)

Lenke til kommentar

heheh jeg lo litt ja, men denne har jo et SINNSYKT POTENSIALE!

 

Led`s, katoder, lim oppå teipen, sette plexi i hullet,

 

-bruke hullet som feste for en 120mm delta vifte så du blåser alle hybelkaniner inn under teppet!! :w00t:

Endret av Koffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...