Gå til innhold

Problem med Gladiator: Sword of Vengeance


Anbefalte innlegg

Jeg har problem med Gladiator: Sword of Vengeance, som jeg akkurat har skaffet til veie. Jeg åpner spillet, og jeg må trykke enter for å komme inn på menyen. Og dit kommer jeg ikke, for der stopper spillet. Det henger seg ikke; jeg hører musikken, og skjermbildet beveger seg. Når jeg ikke trykker på noen taster, kommer det en film opp til slutt. Det virker som om det blir registrert tastetrykk, men jeg likevel ikke inn på menyen.

 

Hardwarespesifikasjoner:

Win XP

P4 2,6 GHz

Gainward Geforce 4 Ti4200

512 Mb ram

 

Jeg ser ingen grunn til at spillet egentlig ikke skal virke. Kan DU?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan også nevnes at jeg får meldingen at jeg ikke har de nyeste driverene på skjermkortet, og at dette kan føre til problem. Jeg lastet ned og installerte de nyeste driverene som var å oppdrive fra skjermkortprodusentens hjemmeside ( www.gainward.com ) før jeg installerte spillet, så det var litt merkelig. Jeg installerte den typen DirectX som krevdes når jeg installerte spillet (altså installerte jeg det fra CD-en), så den skulle være dekt. Det kan også nevnes at når jeg er inne i "spillet", virker ikke ctrl+alt+delete, og ikke windows-tasten, så jeg må omstarte PC-en hver gang. Det finnes ingen patcher, så det jeg har nå, er den nyeste oppdateringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...