Gå til innhold

Er det mye Cheating i C&C Generals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, hadde tenkt og ta frem C&C General's som nå ligger og støver på hyllen min men som også var høyt elsket i "sin tid", da lurte jeg på om det var mye cheating ONLINE :scared: eller om EA Games hadde gjort jobben sin og gjort dette umulig :)

mvh eQunix

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cheating i generals... jaha!

men spillet er verd å ta frem igjen...

du vil fort se hvem som jukser og ikke... mange ganger fører det til mismatch, takk gud...

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at EA Games har gjort sin jobb her og gjort det til sånn at cheating er umulig, jeg har aldri sett noen som cheater eller funnet en cheat.

Skrevet (endret)

Såvidt jeg vet er det nokså umulig å cheate. Bare du trykker alt + tab så regnes det som en defeat (eller en disconnect, ikke helt sikker).

Endret av HeavenHell
Skrevet
ja, hadde tenkt og ta frem C&C General's som nå ligger og støver på hyllen min men som også var høyt elsket i "sin tid", da lurte jeg på om det var mye cheating ONLINE :scared: eller om EA Games hadde gjort jobben sin og gjort dette umulig :)

mvh eQunix

Bare en advarsel. Noen av kara er bare helt sinnsyke og du blir knust på 1-2-3. de jusker ikke de er bare forbanna flinke.

Skrevet

Hater folk som cheater :no:

Er ikke gøy å spille med de i det hele tatt! Jeg synes

ikke det er gøy å cheate selv heller så, skjønner ikke

hvorfor folk gidder.. :dontgetit:

Skrevet
skjønner ikke

For å være best.

Da ville jeg heller spilt ordentlig og heller prøvd å

forbedre meg litt... Cheating er bare for tapere!

Skrevet
skjønner ikke

For å være best.

Og du har rett, men det er enkelte som har et så groteskt stort ego og konkurranseinstinkt at de må cheate for å vinne.

Skrevet
skjønner ikke

For å være best.

Og du har rett, men det er enkelte som har et så groteskt stort ego og konkurranseinstinkt at de må cheate for å vinne.

Cheating er gøy på privatlan med 2-3 stykker :D husker da jeg satt og sov med OGC på mens vi spillte cs. Da jeg våkna ledet jeg! Men cheating online er fy-fy

Skrevet

høres ut som dere har litt generals peiling...kan dere være så snille å svare på gamespy innlegget mitt i generlt mappen??? topic heter gamespy. får hverken spilt eller redigert

TAKKER!!!

Skrevet

orket ikke lage ny topic..håper jeg slipper d...

Når jeg skal spille generals online, så når jeg lager konto kommer d alltid at d er feil passord..når jeg lager kontoen altså..er d et default passord som man skal begynne med eller ? eller er d kanskje cd-key'en :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...