Ustedalen Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Jeg har nettopp fått meg bredbånd på pc min, og jeg har lyst til og sille battelfield vietnam over internett. Når jeg prøver kommer det opp en melding at jeg har feil kode. Jeg har instalert GameSpy, men så er det noe vidre installering jeg lurer på om jeg må, men jeg tror det koster penger. Hva skal jeg gjøre? EDIT av moderator - Endret emnefelt til noe mer beskrivende. Les retningslinjene før du fortsetter å bruke forumet :-) Endret 13. mai 2004 av Afseth
Dinsdale Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Enten har du cracket versjon eller så det noen andre som bruker key`en din. Regelen når man installerer saker fra nettet er at når man er usikker, svarer man nei. Topic`en din kommer nok også til å bli kommentert, men siden mange av sjefene er på E3 går det sikkert en stund
tivers1 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Enten har du cracket versjon eller så det noen andre som bruker key`en din. Regelen når man installerer saker fra nettet er at når man er usikker, svarer man nei. Topic`en din kommer nok også til å bli kommentert, men siden mange av sjefene er på E3 går det sikkert en stund 2 stk fra Gamer.no er på E3
knutby Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Topicblemme 2k Prøv å reinstallere, sjekk for oppdateringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå