Gå til innhold

Skal prøve meg på 3dstudiomax


Anbefalte innlegg

Hei,

 

skal snart skaffe meg 3dsmax(regner med at det er versjon 6) og treng då nokre råd/tips om korleis eg bør ta meg fram i starten!

Einaste liknande erfaring eg har hatt er at eg har tukla littegrann med photoshop.

 

 

Min lille drøm innen 3dsmax er å lage figurer av fantasy sjangeren..(feks ein orc med sverd, armor etc :dribble: ) Dette tar sjølvsagt tid før eg kan sette meg ned med..

 

derfor, som nemt over, treng eg råd/hints/tips og kanskje ein fin link til ei god side?

 

og Korleis lærte dokke 3dsmax?

 

setter pris på svar.

 

mvh

Sverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har kommet litt igang og har konkret spørsmål, så surf innom www.storedyret.com og post bildene av hva du lager og spør om hjelp der.

 

IKKE post et bilde og skriv: "Har nettopp lært meg 3dsmax og laget dette. hva synes dere?"

 

Spør konkret om ting du lurer på....da får du mer respons og konstruktiv respons.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Det er blitt mye lettere å lære seg disse tunge applikasjonene for tiden, mange som legger ut gratis video-tutorials (f.eks. 3dbuzz.com), og det er også mulig å kjøpe video-tutorials.

Mange synes kanskje det kan virke dumt å kjøpe video-tutorials, men det er et strålende alternativ om du ikke har råd til å gå et år på skole for 100 000,- (+).

Les masse tutorials, ikke start med de vanskeligste prosjektene, men prøv deg heller i det små, så kan du heller starte på karakter-modelering/animasjon litt senere.

#3dsmax.no på EFNet og Undernet anbefalles også, og som sagt www.storedyret.com.

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...