Gå til innhold

foto.no vs. photosight.no


Anbefalte innlegg

MLW har aldri hatt tendenser til å vise hverken makt eller overivrighet i noen sammenheng her i forumet, men som eier og administrator av akamera.no må han ha lov til å sette tingene på sin riktige plass.

Jeg tror han har full støtte i forumet for det han har gjort.

 

KS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner hverken ""EinarS" eller MLW og utaler meg kun på bakgrunn av denne saken jeg har vært vitne til. At du nå opplyser at han i tillegg er eier og admin bedrer ikke hans tåpelige opptreden i denne konkrete sak. MEN at han i kraft av sin posisjon som eier og admin har en viss lojalitet fra andre brukere undrer meg ikke.

 

Etter mitt syn opptrer han langt utover hva en ansvarlig nettsteds administrator bør gjøre med de fortrolige personopplyninger en bruker legger igjen. Han eier faktisk ingen av brukeresnes epostadresse.

 

mvh

Terje Viken

Endret av Terje Viken
Lenke til kommentar

Det kan godt hende at jeg har opptrådt useriøst - objektivt sett.

 

Akam-forumet er imidlertid en del av Hardware.no-forumet, et av norges største forum uansett type.

 

Vi har ca. 5000 innlegg i forumet per dag, og for å holde forumet så bra som mulig er vi dessverre nødt til å slå hardt ned på alle typer misbruk.

 

Midlene våre er bla. modering av innlegg, utestengelse av brukere eller som her - å offentliggjøre for resten av forumbrukerne at det her er personer som seiler under falsk flagg og reklamerer for egen tjeneste.

 

Dette kan kanskje virke som en hard og useriøs reaksjon, men ihvertfall har det en viss allmennpreventiv effekt.

Lenke til kommentar

At du som administrator "offentliggjøre for resten av forumbrukerne at det her er personer som seiler under falsk flagg og reklamerer for egen tjeneste." er helt greit etter mitt syn. Det har jeg stor forståelse for.

 

Ditt overtramp er å offentliggjøre vedkommendes epoatadresse mv. Jeg kan fortelle deg at jeg for noen år tilbake siden, fikk klage på et foruminnlegg fra lensmannen i min hjembygd. Han forlangte da alle personopplysninger omkring vedkommende som hadde postet et injurierende innlegg. Jeg tok da kontakt med datatilsynet og spurte om jeg fikk lov til å gi lensmannen vedkommende posters IP adresse som tilhørte et stort kjent lokalt firma. Selv til lensmannen hadde jeg ikke anledning til å utlevere dette, uten at det forelå domsutevering.

 

I tillegg lenker du til denne saken fra et annet nettsteds forum.

 

Dette til din orientering. Jeg regner saken som avsluttet fra min side.

 

Ellers synes jeg dette er et flott nettsted, med en rekke nyttige opplysninger hva angår digitale kamera mv. Jeg jobber med utvikling av et nytt nettsted, og jeg vil således legge lenke til deres aktuelle sider omkring hva angår foto og digitalkamera mv. Jeg må først gjøre meg litt kjent på stedet...;-)

 

mvh

Terje Viken

Endret av Terje Viken
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...