Gå til innhold

480W PSU ikke nødvendig for GF6800 Ultra


six

Anbefalte innlegg

Som mange allerede har hatt mistanke om er det kanskje ikke nødvendig å oppgradere PC'en med en ny monster PSU for å kunne kjøre GeForce 6800 Ultra likevel:

 

Gamespot: Nvidia to lower GeForce 6800 Ultra power supply spec

 

GS: Since a 480W power supply is ?overkill,? what kind of sub-480W power supply can support a GeForce 6800 Ultra running at normal clock speeds?

 

UD: A good quality 350W power supply with a sufficient 12V rail pull can support the 6800 Ultra standard clocks of 400/550. A lot of reviewers have already shown that they are running on 350W power supplies with no problems. Overclockers will still want the big power supply and will want to connect both molex connectors. We are putting production tests in our manufacturing line to ensure this [new 350W requirement] is the case and will be lowering the spec.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

håper for deres skyld at dette er tilfellet

 

og jeg håper samtidig at dette gjelder alle kortene deres, og ikke bare de som er fra gode batches, sånn at man evt. får kort som er ustabile ved 350W, mens andre er dønn stabile...(ikke at jeg tror ett selskap med ett snev av selvrespekt ville la dette skje, men du veit...i denne verden kan alt skje)

Lenke til kommentar

Hvis du har 1 Hd, brennern, kansje 2 kabinett vifter, skjerkorter, lydkort, hk og andre kort som trengs trenger du nokk neppe ikke mer en 350W

 

men hvis du har en del disker og en del andre ting inne i pcen din så skal du nokk vurdere om du burde ha en krafigere psu.

Endret av insider
Lenke til kommentar
håper for deres skyld at dette er tilfellet

 

og jeg håper samtidig at dette gjelder alle kortene deres, og ikke bare de som er fra gode batches, sånn at man evt. får kort som er ustabile ved 350W, mens andre er dønn stabile...(ikke at jeg tror ett selskap med ett snev av selvrespekt ville la dette skje, men du veit...i denne verden kan alt skje)

Ja, det er ganske irriterende når noe er stabilt og noe ikke, håper Nvidia finner en løsning til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...